اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۶۲۸

در چند ماه باقی‌مانده فقط می‌توانیم بودجه کمیته‌ را بدهیم

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی می‌گوید: کشور میزبان برگزار کننده مسابقات این حق را دارد که رشته‌هایی را اضافه یا کم کند.
۰۴:۴۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| اصغر رحیمی در گفت‌وگویی‌،‌درباره جلسه ستاد عالی بازی‌های کشورهای اسلامی و داخل سالن آسیا اظهار داشت: در سه روز با تمام فدراسیون‌هایی که قرار است در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنند جلسه داشتیم، کارگروهی منتخب از نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکیل شده و این جلسات مقدماتی بود. با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل بازی‌های داخل سالن آ‌سیا نیامده برنامه‌های ما برای بازی‌های کشورهای اسلامی است.

وی افزود: قرار است در مرحله بعد درمورد ماده‌هایی که اعزام می‌شوند جمع‌بندی نهایی را انجام دهیم، البته ثبت‌نام اولیه انجام شده و مشخص است که در کدام رشته‌ها شرکت می‌کنیم اما این موضوع به معنای این نیست که آیا همین تعدادی که ثبت‌نام کرده‌ایم را اعزام می‌کنیم. هنوز فرصت داریم تا آخر ماه کم‌کم اسامی نهایی را اعلام می‌کنیم.

رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با اشاره به اینکه تنها رشته‌ای که در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور ندارد فوتبال است خاطرنشان کرد: تمام رشته‌هایی که آقای شهنازی در نشست خبری اعلام کردند اعزام خواهند شد اما جلوتر که برویم ارزیابی‌های ما به صورت مدال‌آوری است. البته در بعضی از رشته‌ها مثل تنیس که هیچ جا اعزام نمی‌شوند و در المپیک هم نیستند اعلام کردیم دو ورزشکار را شرکت می‌دهیم ممکن است جلوتر که برویم در تعداد نفرات ریزش داشته باشیم.

رحیمی در ادامه در پاسخ به این سوال که میزبان بازی‌های کشورهای اسلامی یعنی باکو محدودیت‌هایی را برای کشورهای شرکت کننده ایجاد کرده این موضوع را چطور ارزیابی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: زمانی که کاراته به بازی‌های المپیک 2020 اضافه شد به خاطر فشاری بود که میزبان آورده است بنابراین میزبان این حق را دارد رشته‌هایی را اضافه و ماده‌هایی را کم کند. این دستورالعمل کمیته برگزاری است.

رحیمی در ادامه درباره اینکه بحث بودجه بازی‌ها مطرح شده و آیا مشکلی در این خصوص دارید یا خیر یادآور شد: اختلاف نظر با فدراسیون‌ها بیشتر برای اردوها است. ما گفته‌ایم امسال در این چند ماه باقی‌مانده فقط می‌توانیم بودجه کمیته را توزیع کنیم. ما اردوهای خاصی نمی‌گذاریم و حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی در مسیر برنامه‌های فدراسیون‌ها است حالا باید ببینیم در خصوص بودجه شرایط سال آینده چطور خواهد بود.

انتهای پیام/آ

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کمیته المپیک
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین