اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۵۵۳

بازگشت به استقلال افتخار است ولی تصمیم نهایی را من نمی گیرم

مدیرعامل سابق استقلال اعلام کرد: «باید اجازه بدهیم که وزیر در آرامش تصمیم خود را بگیرند و استقلال را به سرمنزل مقصود برسانند.»
۱۳:۳۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| با توجه به نتایج ضعیف استقلال در نیم فصل اول و همچنین در روزهای نقل و انتقالات که هواداران این تیم به یاد بمب ترکاندن های علی فتح الله زاده افتاده اند، پیام های متعددی در صفحه اجتماعی وی منتشر شده مبنی بر درخواست برای برگشتن به باشگاه استقلال.

 

فتح الله زاده در واکنش به این موضوع مطلبی را منتشر کرده که در ادامه می خوانید:

 

«پیام های زیبای شما را که می خوانم از آنها انرژی می گیرم. تک تک الطاف شما و حتی انتقادهایتان برای من هر کدامش مدالی است روی گردنم و البته مسئولیت بنده را هم در قبال این محبت ها هر روز سنگین تر می کند.

 

با سپاس مجدد اما باید نکته ای را بنویسم و آن نکته این است که برخی از دوستانم در پیام‌هایشان اصرار به بازگشت بنده به باشگاه بزرگ استقلال دارند. این ابراز لطف دوستان من را بر آن داشت که توضیحی داشته باشم برای این دسته از عزیزانم:

 

بازگشت به استقلال و خدمت کردن به شما برای من افتخار است اما برگشتن به این باشگاه بزرگ تنها منوط به نظر بنده نیست، البته مشکلات و معضل هایی استقلال دارد که این نتایج به بار آمده و باید این موارد اصلاح شود در نهایت اما وزیر محترم در این رابطه تصمیم گیرنده هستند و باید اجازه بدهیم که در آرامش تصمیم خود را بگیرند و استقلال را به سرمنزل مقصود برسانند.

 

این توضیح را از آن جهت به شما بدهکار بودم که خدای ناکرده تصور نکنید بنده به پیام های شما بی توجهی می کنم.

 

با آرزوی سعادت و موفقیت باشگاه استقلال و مسئولانش والبته هواداران پرشمارش در سراسر جهان.

 

ارادتمند علی فتح الله زاده

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین