اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۴۳۹

آیا کی روش مانع پرسپولیسی شدن سروش می شود؟

آیا تصیمیم کارلوس کی روش در دیپورت کردن 7 ملی پوش پرسپولیس و اختلاف او با برانکو باعث می شود تا سروش رفیعی از قرمز پوشان پایتخت دور شود؟
۱۴:۳۹ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| انتقاد اخیر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس باعث شد تا کارلوس کی روش خیلی سریع واکنش نشان دهد و ملی پوشان تیم برانکو را به تهران بفرستد و اجازه حضور به آنها را در اردوی امارات ندهد.

 

کی روش در بیانیه ای که علیه برانکو منتشر کرد تاکید کرد که دیگر ملی پوشان پرسپولیس را تنها در فیفا دی به تیم ملی فراخواهد خواند که این اصلا خبر خوبی برای 7 بازیکن دعوت شده پرسپولیس به اردوی تیم ملی نیست.

 

سروش رفیعی یکی از بازیکنانی است که خبرهای زیادی درباره پیوستن او به پرسپولیس به گوش می رسد و قرار است که این بازیکن خوش تکنیک بعد از اردوی تیم ملی مذاکرات خود را با سرخ پوشان شروع کند.

 

تصمیم اخیر کارلوس کی روش درباره ملی پوشان پرسپولیس ممکن است که در تصمیم او برای پیوستن به سرخ پوشان پایتخت تاثیر گذارد و این بازیکن را از تیم برانکو دور کند. باید دید که ستاره سابق تراکتور سازی و فولاد خوزستان بعد از اردوی تیم ملی چه تصمیمی خواهد گرفت و راهی سرخ پوشان می شود یا تیم دیگری را برمی گزیند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین