اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۷۴۳۵

واكنش مخالف سرسخت كى روش به اختلافات برانكو با تيم ملى

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: در قضیه کی‌روش و برانکو حق را به مردم می‌دهم.
۱۴:۲۲ - ۱۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علیرضا اسدی در حاشیه نشست مبارزه با فساد در فوتبال اظهار داشت: ساختارهای نظارتی نگران بحث فساد در فوتبال هستند و کلیات بحث امروز این بود که فساد و تخلف به چه معنایی است و اگر مطلبی عنوان می‌شود، حتما مستند باشد. بحث دیگر این بود که کدام دستگاه‌ها می‌توانند وارد قضایا شوند و باید مراقبت کنیم فضای عمومی کشور از بین نرود.

وی ادامه داد: در تمام صنوف، این قضایا می‌تواند مطرح باشد اما در فوتبال چون یک پدیده اجتماعی است و همه را درگیر می‌کند به همین دلیل این موضوع بیشتر نشان داده می‌شود و به همین دلیل است که ساختارهای نظارتی عزمشان را برای برخورد جزم کردند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در مورد اینکه آیا قبول دارید فساد در فوتبال وجود دارد؛ گفت: در فوتبال پایه زیاد در این مورد هم مصداقی صحبت و عنوان شد و هر کسی موردی را مطرح کرد. فساد و هر تخلفی اگر مستنداتش وجود نداشته باشد باید خیلی جسارت داشته و آن را عنوان کرد اما فایده ای ندارد و اگر مستند و واقعی باشد، اثراتش بیشتر خواهد بود.

اسدی در مورد درگیری برانکو و کی روش عنوان کرد: نظرات مختلفی وجود دارد و هر کسی از جنبه‌های مختلف در مورد آن صحبت می‌کند. تاج رئیس فدراسیون در جریان موضوع قرار دارد و باید در این مورد صبور باشیم حق کسانی که باید پاسخگو باشند را حفظ کنیم.

وی در مورد اینکه در این مورد حق را به چه کسی می دهید، گفت: حق را به ملت می‌دهم. هر دوی آنها برای مردم زحمت می‌کشند و برای من قابل احترام هستند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین