اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۹۶۲

هیچ وقت نگفتم افشین را نمی‌خواهم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: جذب بازیکن در نیم فصل نقل و انتقالات بسیار سخت است چرا که اکثر بازیکنان قرارداد دارند.
۱۳:۰۴ - ۱۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی، در مورد شرایط صنعت نفت آبادان، گفت: در تعطیلات به سر می‌بریم. در این برهه تیم‌های معمولا به فکر تقویت خود هستند و اگر شد بازی‌ تدارکاتی هم برگزار می‌کنند.

وی در مورد اینکه آیا حریفان تدارکاتی تیمش مشخص شده است، اظهار داشت: حریفان ما هنوز مشخص نشده‌اند. در حال بررسی شرایط هستیم تا اگر فضا مهیا بود بازی‌های دوستانه‌ خوبی برگزار کنیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در مورد شرایط سخت نقل و انتقالات نیم فصل خاطرنشان کرد: همانطور که همه می‌دانند با توجه به اینکه بازیکنان کمی در این برهه آزاد هستند کار برای نقل و انتقالات سخت است. باشگاه تلاش می‌کند تا بازیکنان مدنظر خود را جذب کند. ما هم مثل سایر تیم‌ها میخواهیم خودمان را تقویت کنیم و به همین خاطر لیست ورودی و خروجی تیم را در اختیار باشگاه قرارداد دادیم.

وی در مورد لیست ورودی باشگاه صنعت نفت و حضور آرش افشین در این لیست با وجود اینکه به نظر می‌رسید اظهار نظرش بعد از بازی با گسترش فولاد « بهنظر شما افشین در حال حاضر بازیکن خوبی است؟‌ بازی استقلال و سپاهان را دیدیم. افشین بازیکن فوق‌العاده‌ای است اما به صورت خصوصی به شما می‌گویم مشکل این بازیکن چیست» به شکلی است که انگار این بازیکن را نمی‌خواهد، گفت: این برداشت شما است و بنده چنین نظری نداشتم. حرفی که من زدم اصلا بیانگر این نبوده که این بازیکن را نمی‌خواهم صد در صد این برداشت اشتباه است و اصلا چنین منظوری نداشتم.

دست‌نشان در پایان اظهار داشت: منتظر فرا رسیدن فصل نقل و انتقالات هستیم تا بازیکنان آزاد مشخص شوند. در نقل و انتقالات کار جذب بازیکن بسیار سخت است. امیدواریم بتوانیم با جذب بازیکنان مناسب شرایطمان را بهبود ببخشیم.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
نه اینکه بعد از فسخ با استقلال میاد صنعت نفت . او در هر صورت یا میره پیکان یا سایپا . فکر فوروارد دیگه ای باشید .
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین