اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۴۳۲
ایمان مبعلی، هافبك پاسور نفت تهران، یكی از گزینه‌های جدی استقلال برای نیم فصل دوم است.
۰۴:۲۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| ایمان مبعلی، هافبك پاسور نفت تهران، یكی از گزینه‌های جدی استقلال برای نیم فصل دوم است. علیرضا منصوریان بعد از نمایش ناامیدكننده بختیار رحمانی، حالا در صدد اضافه كردن بهترین پاسور لیگ برتر به فهرست تیمش است، اتفاقی كه خیلی‌ها منتظر بودند در ابتدای فصل رخ دهد اما منصوریان نظری روی ایمان نداشت.حالا استقلال به شكل جدی در صدد جذب مبعلی است ولی نكته مهم این است كه این بازیكن با نفت قرارداد دارد و كار استقلال برای جذب ایمان ساده نیست. روز گذشته هم مدیرعامل نفت تهران از اینكه استقلالی‌ها قبل از بازی نیمه نهایی جام حذفی، نام مبعلی را به صورت رسمی اعلام كردند ناراحتی خودش را نشان داد و گفت: « کار استقلالی‌ها اصلا قشنگ نبود که نام بازیکن ما را اعلام کردند. ما یک بازی حساس در جام حذفی داریم و پیشنهاد استقلال نباید رسانه‌ای می‌شد.ما به مبعلی نیاز داریم.به همین دلیل به هیچ وجه راضی به جدایی او نخواهیم بود.» هر چند مدیرعامل نفت تهران فعلا ساز مخالفت سر داده ولی قطعا در روزهای آینده اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد و مبعلی تلاش خواهد كرد تا رضایتنامه‌اش را برای جدایی از نفت بگیرد.

پیغام مبعلی به استقلال
استقلال در حالی دست روی ستاره تیم علی دایی گذاشته كه منصوریان و دایی 10 روز پیش چالش شدیدی با یكدیگر داشتند و مبعلی هم به خوبی می‌داند كه دایی در حال حاضر دل‌خوشی از استقلالی‌ها ندارد.همین مسائل باعث شده تا كار كمی گره بخورد ولی نكته مهم این است كه مبعلی از استقلالی‌ها خواسته تا در حال حاضر به موضوع جذب او ورود نكنند تا خودش كارها را جلو ببرد.مبعلی در واقع خودش می‌خواهد ابتدا با دایی صحبت كند تا بعد از گرفتن رضایت سرمربی تیمش، راه آسان‌تری برای رفتن به استقلال داشته باشد. هر چند مبعلی برای راضی كردن مسئولان نفت هم كار ساده‌ای ندارد ولی او بابت فصل گذشته از این باشگاه مبلغ 500 میلیون تومان طلب دارد و همین موضوع می‌تواند یك امتیاز مثبت برای مبعلی باشد.البته شاید او برای رفتن به استقلال مجبور باشد كه قید این طلب را بزند ولی مبعلی به استقلالی‌ها گفته كه تا بعد از بازی با سپاهان در جام حذفی، رضایت نفتی‌ها را برای جدایی خواهد گرفت. البته مبعلی اگر با مخالفت شدید دایی روبه‌رو شود، می‌خواهد در همین نیم‌فصل از فوتبال خداحافظی كند.

اگر مبعلی نیاید...
استقلال كه بختیار را در لیست قطعی فروش قرار داده است، امیدوار است كه مبعلی به صورت حتمی از نفت جدا شود ولی كادر فنی این تیم فكر جانشین مبعلی را هم كرده است.اگر استقلالی‌ها نتوانند مبعلی را جذب كنند، به آندرانیك تیموریان به عنوان گزینه بعدی فكر خواهند كرد.او رابطه خوبی با منصوریان دارد، همچنین با بهتاش فریبا.آندو البته روزهای خوبی را در لیگ امسال پشت سر نگذاشت و معلوم نیست بتواند یك گزینه خوب برای آبی‌ها باشد.به هر حال باید منتظر ماند و دید كه در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

امكان معاوضه
دایی شاید بتواند در ازای مبعلی یك بازیكن مازاد از استقلال بگیرد. این بازیكن می‌تواند رحمتی باشد كه قبلا درباره آن صحبت شد، یا امین حاج‌محمدی كه دایی در فصل‌های قبل هم بدش نمی‌آمد او را در اختیار بگیرد یا حتی فرشید باقری و بختیار رحمانی.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری