اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۶۱۳۸

پریموف: اگر بمانم خودم را ثابت می‌كنم

الكساندر پریموف در ابتدای این فصل به پرسپولیس پیوست اما هیچ وقت معلوم نشد كه این بازیكن چرا و چگونه و توسط چه كسی به پرسپولیس دعوت شد تا پیراهن این تیم را بر تن كند...
۰۴:۱۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| الكساندر پریموف در ابتدای این فصل به پرسپولیس پیوست اما هیچ وقت معلوم نشد كه این بازیكن چرا و چگونه و توسط چه كسی به پرسپولیس دعوت شد تا پیراهن این تیم را بر تن كند. پریموف كه به دنبال این است تا كریسمس را در كنار خانواده و دوستانش باشد، در خصوص شرایط این روزهای خود با همشهری‌ورزشی گفت‌وگو كرد.
  • پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل شد.
بله. تیم ما در بازی آخر خود بسیار خوب بازی كرد و موقعیت‌های فراوانی را ایجاد كرد. در نهایت هم توانست پیروز شود و به همین دلیل قهرمان نیم‌فصل شد.
  • پرسپولیس می‌تواند همین روند را ادامه دهد؟
درست است كه به قهرمان نیم‌فصل جامی داده نمی‌شود اما از طرفی باید این موضوع را بدانیم كه قهرمانی در نیم‌فصل روحیه تیم را بالا می‌برد و روحیه رقبا را پایین می‌آورد و همین موضوع از لحاظ روانی خیلی روی بازیكنان تاثیر دارد.
  • در این بازی غیبت داشتی.
من سرمای شدیدی خورده بودم و به همین دلیل برانكو صلاح دانست كه استراحت كنم و تمرین نكنم و طبیعی بود كه بدون تمرین من را در لیست نگذارد.
  • انتقادات زیادی به تو وارد می‌شود.
من دیر به تیم اضافه شدم و تمرینات آماده‌سازی را از دست دادم اما اگر در پرسولیس باقی بمانم خودم را ثابت خواهم كرد.
  • فكر می‌كنی برانكو در نیم‌فصل دوم هم تو را در لیست خود قرار دهد؟
من كاری به این مسائل ندارم و در این مورد چیزی نمی‌دانم اما الان فقط می‌خواهم به كشورم بروم تا كریسمس را در كنار خانواده و دوستان خودم جشن بگیرم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین