اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۸۱۷

یک بازیکن استقلالی در لیست پرسپولیس

دفاع چپ مدنظر برانکو پیش از این گفته: «چون از کودکی در تیم استقلال بازی کرده ام، طبیعتا طرفدار آبی ها هستم، اما الان طرفدار تیمی هستم که در آن بازی می کنم.»
۱۳:۱۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| بر اساس اعلام نزدیکان باشگاه پرسپولیس "شایان مصلح" مدافع چپ پای تیم سپیدرود رشت مورد توجه برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس قرار گرفته است.

 

جالب است بدانید مصلح که از دوستان نزدیک محمد انصاری به شمار می رود، مانند او سابقه بازی در استقلال را دارد. او متولد 1372 است و در بچگی با پرتقال هم فوتبال بازی کرده!

 

دفاع چپ جوان سپیدرود در مصاحبه‌ای که 7 ماه قبل داشته، اظهار داشت: «در سال 1388-1389 به طور جدی وارد فوتبال شدم و تیم هایی که تست دادم نفت، راه آهن، استقلال بود که ثمره فعالیت ورزشی ام در سن 17 سالگی بستن قرارداد سه ساله با تیم جوانان استقلال بود.»

 

وی افزود: «بعد از اتمام این دوره نیز مجددا قراردادم را با این تیم تا دو سال دیگر تمدید کردم و بعد از سپری شدن این ایام در سال 1391 به پیشنهاد آقای علی نظرمحمدی با تیم داماش فعالیتم را آغاز کردم.»

 

این بازیکن در مورد اینکه پرسپولیسی است یا استقلالی گفت: «چون از کودکی در تیم استقلال بازی کرده ام، طبیعتا طرفدار آبی ها هستم، اما الان طرفدار تیمی هستم که در آن بازی می کنم.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین