اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۷۹۷

برنده دیدار سپاهان-استقلال از نظر مومنی

پیشکسوت آبی پوشان گفت: سید حسین حسینی دروازه بان جدید استقلال جای هیچ حرفی برای گفتن نگذاشت و بی‌گمان باید او را ستاره بی چون و چرای میدان نقش جهان دانست.
۱۲:۱۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| محمد مومنی در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت: به نظر من استقلال در این بازی استحقاق پیروزی داشت. این تیم کاملا متحول شده بود و نه تنهای یک بازی زیبا، تماشاگرپسند و با طراوت انجام داد، بلکه موقعیت های زیادی هم روی دروازه سپاهان خلق کرد. فکر می‌کنم این بازی زیباترین بازی نیم فصل بود.

مهاجم سابق استقلال گفت: ستاره بی چون و چرای بازی سید حسین حسینی بود. به منصوریان بابت این شهامت تبریک می گویم. او جواب اعتماد خودش به جوانان تیم به خصوص حسینی و برزای را گرفت. این بازی برای منصوریان درس شد که انگیزه و آمادگی بیشتر از اسم و شهرت و مبلغ قرارداد در یک تیم کار می کند.

وی افزود: استقلال در این بازی به تنهایی بیشتر از کل بازی های گذشته خود در فصل موقعیت ایجاد کرد. من به منصوریان و هواداران استقلال تبریک می گویم و ممطئنم که این استقلال با منصوریان و این همه بازیکن جوان و با انگیزه در نیم فصل دوم حرف های زیادی برای گفتن  خواهد داشت. ای کاش منصوریان زودتر به این گزینه های جوان می رسید.

مومنی در خاتمه گفت: حالا که از ستاره هایی مثل حسینی، برزای و خود منصوریان اسم آوردم، حیفم می آید که نام یک فوق ستاره مثل جابر انصاری را نیاورم. او امروز گل نزد اما فوق العاده بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین