اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۵۳۹

موافقت پرسپولیسی‌ها با لژیونرشدن بازیکن ملی‌پوش

ماجرای رفتن و ماندن محمد انصاری و پیشنهاد باشگاه چینی به او موضوع پر سر و صدای روزهای اخیر بوده که پس از خبر کاپ ابعاد جدی تری هم به خود گرفت.
۲۰:۴۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| حدود یکماهی بود که خبر پیشنهاد تیم چینی «گوانجو هینگ فین ژیچینگ» برای محمد انصاری مطرح شده است. ابتدا پیشنهادی که به باشگاه پرسپولیس برای رضایت نامه این بازیکن مطرح شد 350 هزار دلار بود اما یک ایجنت دیگری پیشنهادی 600 هزار دلاری به پرسپولیس ارائه کرد که پرسپولیس هیچ یک از این پیشنهادات را نپذیرفت. تا پیشنهاد یک میلیون و 200 هزار دلاری برای رضایت نامه این بازیکن از سوی باشگاه پرسپولیس اعلام شود. باشگاه چینی این پیشنهاد را نپذیرفت و آن را رد کرد اما پس از رفت و آمد های بسیار و اصرار بازیکن در نهایت باشگاه چینی پیشنهاد 1.2 میلیون دلاری را که پرسپولیس در خواست کرده بود را پذیرفت.

 

چنین توافقی هیچ معنایی جز جدایی انصاری نداشت و حتی این خبر و اعلام رقم توسط پرسپولیس و ارائه همان مبلغ توسط طرف مقابل شب گذشته توسط طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس هم تایید شد: «با تصمیم هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دادیم و گفتیم فقط با دریافت یک میلیون و دویست هزار دلار  حاضر به فروش محمد انصاری هستیم که دیدیم بازهم این پیشنهاد آمد. به آقای ترکاشوند هم گفته بودند 10 درصد این مبلغ را هم به تو می دهیم.»

 

این خبر حالا تایید شده و اینکه بعدا مدیران پرسپولیس به هر دلیلی همان مبلغ اعلامی خودشان را هم نپذیرفته اند، خبر اولیه را رد نمی کند.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: پرسپولیس انصاری
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین