اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۴۶۸

واکنش مطبوعات انگلیس به حضور آلاردایس در کریستال‌پالاس+عکس

شب گذشته سران باشگاه کریستال‌پالاس، مربی معزول انگلیس را جایگزین آلن پاردیو کردند تا واکنش مطبوعات را به همراه داشته باشد.
۱۳:۲۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| مربی که تنها 67 روز بر مسند مربی‌گری تیم ملی انگلیس باقی ماند حالا دوباره به جزیره بازگشته تا واکنش مطبوعات را به همراه داشته باشد.

«سم آلاردایس» که پس از حذف انگلیس در یورو 2016، جایگزین «روی هاجسون» برای مربی‌گری سه‌شیرها شد پس از تنها یک بازی، به دلیل « آموزش دور زدن قانون شخص سوم مالکیت به دلالان آسیای شرقی» از سمت خود برکنار شد.

این اقدام که به عقیده بسیاری از کارشناسان و مطبوعات انگلیس، «لکه ننگی» بر جامعه فوتبال این کشور بود حال می‌توان بازگشت وی به جزیره آن هم پس از گذشت 6 ماه راتصمیمی عجیب‌تر از قبل دانست.

مربی سابق ساندرلند با قراردادی دو سال و نیمه و به ارزش 2.5 میلیون پوند مسند مربی‌گری کریستال‌پالاس را بر عهده گرفت. البته اگر این مربی، عقاب‌ها را از مقام هفدهم جدا کرده و به رتبه قابل قبولی برساند 1.5 میلیون پوند دیگر پاداش خواهد گرفت.

مطبوعات انگلیس هر کدام نگاه متفاوتی داشته. از تلگراف « ببین، کی برگشته!» تا روزنامه سان که ترکیب واژه بابانوئل و سام یک کلمه جالب ساخته است.

دیلی میل از «نجاتمان بده، سم» استفاده کرده و میرر از ارتباط سران پالاس با این مربی از یک ماه گذشته خبر داده است.

روزنامه «مترو» نیز، برکناری پاردیو در روزهای کریسمس را دست‌مایه طنز قرار داده است.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین