اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۳۲۱

هافبک پرسپولیس:کار زشت چهار نفر را به تمام آذربایجان ربط ندهید

هافبک پرسپولیس گفت: «استان های آذری نشین در طول دفاع مقدس بیشترین شهید و جانباز را تقدیم ایران کردند و همیشه در دفاع از ایران سرآمد بوده اند.»
۱۶:۲۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| با گذشت دو هفته از بازی استقلال و تراکتور، همچنان بحث بر سر فریادهای زننده عده معدودی که نام جعلی خلیج همیشه فارس را فریاد زدند، داغ است.

 

در پی حرکت غیرمعقول چند نفر از طرفداران منتسب به تراکتورسازی تبریز که روی خلیج همیشه فارس ایران نام جعلی گذاشتند، باشگاه تراکتورسازی، سردار آجورلو، امیر قلعه نویی و بازیکنان آذری تراکتور با مصاحبه یا صدور بیانیه به این رفتار واکنش نشان داده و از اهالی فوتبال درخواست کردند این رفتار را به حساب تماشاگران فهیم طرفدار تراکتورسازی و مردم خونگرم آذربایجان ننویسند.

 

این بار فرشاد احمدزاده هافبک ارومیه ای پرسپولیس هم به صف حامیان مردم تبریز پیوست و اظهار داشت: «آذربایجان و مردم دلاورش همیشه در راه دفاع از تمامیت ارضی ایران پیش قدم بودند و هیچ کس نمی تواند به صرف چند شعار که به شکل خاطی داده شد و شاید هم گروهی احساساتی شده و با افراد منظوردار همنوایی کرده باشند، آذری ها را روبروی ایران قرار بدهد. استان های آذری نشین در طول دفاع مقدس بیشترین شهید و جانباز را تقدیم ایران کردند و همیشه در دفاع از ایران سرآمد بوده اند.»

 

احمدزاده تاکید کرد: «آذربایجان نگین درخشان کشور ایران است و نباید به رفتار چند نفر دامن زد و تمام آذری های عزیز را زیر سوال برد. آذری ها به ایرانی بودن خود افتخار می کنند.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین