اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۲۷۴

واکنش گزینه مدنظر پرسپولیس به استقلالی بودنش

داریوش شجاعیان از جمله بازیكنان ملی‌پوش تیم گسترش فولاد تبریز است كه با نزدیك شدن به نیم‌فصل نقل و انتقلات بحث حضورش در تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده اما باشگاه گسترش اعلام كرده این بازیكن را نیاز دارد و اجازه نخواهد داد به تیم دیگری برود...
۰۳:۴۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| داریوش شجاعیان از جمله بازیكنان ملی‌پوش تیم گسترش فولاد تبریز است كه با نزدیك شدن به نیم‌فصل نقل و انتقلات بحث حضورش در تیم‌های استقلال و پرسپولیس مطرح شده اما باشگاه گسترش اعلام كرده این بازیكن را نیاز دارد و اجازه نخواهد داد به تیم دیگری برود. شجاعیان در گفت‌وگو با همشهری پیرامون آخرین وضعیت خود، گسترش فولاد و تیم ملی توضیحاتی داد.
  • تیم گسترش فولاد در مسابقات لیگ برتر در چند هفته گذشته نتایج خوبی را كسب كرده است.
بله، ما در این چند هفته نشان دادیم كه روند خیلی خوبی را داریم ادامه می‌دهیم. سه، چهار هفته خیلی خوب داشتیم و مطمئن باشید تمام هدف ما این است كه این روند را ادامه دهیم.
  • شما طی كمتر از یك هفته مقابل استقلال خوزستان مدافع قهرمانی لیگ و در جام‌حذفی مقابل مدافع عنوان این رقابت‌ها قرار گرفتید.
بله، قسمت این‌طور بود كه در یك هفته هم مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و هم مقابل قهرمان جام‌حذفی بازی كنیم. خدا را شكر در لیگ توانستیم استقلال خوزستان را شكست دهیم و رتبه خود را در جدول رده‌بندی ارتقا دهیم.
  • سطح لیگ امسال را چطور ارزیابی می‌كنی؟
لیگ‌مان خیلی جذاب شده به خاطر اینكه همه تیم‌ها در یك اندازه هستند و تك و توك تیمی‌ قابلیتش از بقیه تیم‌ها بالاتر است. نیم‌فصل اول لیگ جالب بود و حتما نیم‌فصل دوم خیلی جذاب‌تر هم خواهد شد. مطمئن باشید گسترش فولاد را هم در رده‌های بالایی جدول خواهید دید.
  • این هفته در لیگ برتر مقابل نفت آبادان قرار خواهید گرفت. در این‌باره چه صحبتی داری؟
آنها از تماشاگران خیلی خوبی برخوردارند و مطمئنا بازی آسانی نیست. با این حال ما هم با تمام قوا همان‌طور كه تا الان در تمام بازی‌های بیرون از خانه‌مان شكست نخورده‌ایم، سعی می‌كنیم در این دیدار هم با 3امتیاز به تبریز برگردیم تا اگر قسمت باشد در پایان نیم‌فصل امتیازات مناسبی را كسب كرده باشیم.
  • با توجه به اینكه به زمان نقل و انتقالات نیم‌فصل نزدیك شده‌ایم برخی تیم‌های بزرگ پایتخت مانند استقلال و پرسپولیس خواهان جذب تو هستند. در این‌باره چه تصمیمی‌ خواهی گرفت؟
من از این پیشنهادها خبری ندارم. همه این پیشنهادها را از طریق رسانه‌ها متوجه می‌شوم. چون با باشگاه گسترش فولاد قرارداد دارم باید در اختیار باشگاه باشم. هر كسی كه به بنده پیشنهاد می‌دهد باید با باشگاه وارد مذاكره شود، من هم تابع باشگاه هستم.
  • به نظرت كدام تیم‌ها شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام‌حذفی را دارند؟
خیلی سخت است قهرمان لیگ و حتی جام‌حذفی را پیش‌بینی كرد. جام‌حذفی كه جام پدیده‌هاست و روی آن نمی‌شود حساب كرد ولی در مورد مسابقات نیم‌فصل دوم لیگ برتر هم باید بگویم لیگ خیلی جذابی خواهیم داشت و نمی‌توان گفت كدام تیم قهرمان می‌شود؛ به‌خصوص در اواخر فصل اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی رخ خواهد داد.
  • شما یك بازیكن ملی‌پوش محسوب می‌شوی و در اردوهای اخیر همواره جزو مدعوین بودی. نظرت در مورد اینكه تیم ملی از لحاظ آمار بهترین تیم در سال2016 بود، چیست؟
واقعا از وقتی كه آقای كی‌روش وارد فوتبال ایران شده، تحول زیادی در فوتبال ایران ایجاد شده و مطمئنا به فوتبال كشورمان خیلی كمك كرده است. الان چندین سال است كه ما اول آسیا هستیم و در رنكینگ فیفا هم صعود می‌كنیم. به‌طور یقین در دور برگشت رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی هم راه همواری داریم و خیلی راحت‌تر از دوره‌های قبل به جام‌جهانی صعود می‌كنیم و مردم ایران را شاد خواهیم كرد. من هم ان‌شاءالله تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم در راه صعود به جام‌جهانی به تیم ملی كمك كنم و سهیم باشم.
  • سوال پایانی ما در مورد خودت است. در بین اهالی فوتبال این‌طور عنوان می‌شود كه داریوش شجاعیان استقلالی است و پس از پایان قراردادش با گسترش به این تیم خواهد پیوست؛ آن‌هم در شرایطی كه برانكو ایوانكوویچ نیز او را برای پرسپولیس می‌خواهد. نظرت در این‌باره چیست؟
من هیچ‌گاه نگفتم طرفدار تیم خاصی هستم و گمانه‌زنی‌های خود رسانه‌ها بوده است. استقلال این پیشنهاد را به من داد و گفتند استقلالی هستم! در فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود گفت طرفدار چه تیمی ‌هستی. هر تیمی كه بتواند به پیشرفت یك بازیكن كمك كند آدم باید آن تیم را برای ادامه فوتبال خود انتخاب كند. الان هم بازیكن گسترش فولاد تبریز هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌كنم. اگر قسمت باشد به تیم دیگری بروم امیدوارم به تیمی ‌بروم كه برای پیشرفت خودم تصمیم درستی باشد، یعنی برای پیشرفتم تصمیم درستی بگیرم. این را هم به گذر زمان می‌سپاریم. توكل به خدا می‌كنیم و تصمیم می‌گیریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین