اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۲۶۸

قاضـی: خط دفاع اسـتقلال قاطـی كرد

محمد قاضی، مهاجم باسابقه تیم نفت تهران در مسابقات لیگ فصل جاری با زدن 7 گل نشان داده در شرایط خوبی به سر می‌برد و عزم جدی برای كسب آقای گلی دارد اما خودش می‌گوید بیشتر از آقای گلی دوست دارد در خدمت تیمش باشد...
۰۳:۲۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۵
وانانیوز|  محمد قاضی، مهاجم باسابقه تیم نفت تهران در مسابقات لیگ فصل جاری با زدن 7 گل نشان داده در شرایط خوبی به سر می‌برد و عزم جدی برای كسب آقای گلی دارد اما خودش می‌گوید بیشتر از آقای گلی دوست دارد در خدمت تیمش باشد. قاضی سوای مسابقات لیگ، در بازی جام حذفی نفت مقابل استقلال تهران كه سابقه بازی در این تیم هم دارد توانست گلزنی كند و از جمله نفرات تاثیرگذار تیمش بود. بعداز پایان این بازی فرصتی شد تا گپ كوتاهی با این بازیكن داشته باشیم.

تاكنون سابقه قهرمانی در رقابت‌های حذفی را داشتی؟

نه، نداشتم.

با این بردی كه مقابل استقلال داشتید به نیمه نهایی جام حذفی صعود كردید. مطمئنا خیلی به قهرمانی امیدوار شدید. درست است؟

هنوز كار تمام نشده و كار سختی را پیش‌رو داریم. كار راحتی نیست همه تیم‌ها تلاش می‌كنند، حتی مقابل استقلال هم روز سختی را سپری كردیم تا پیروز شدیم ولی تلاش می‌كنیم به این مهم برسیم.

چند روز دیگر هم در لیگ مقابل تیم تراكتورسازی قرار خواهید گرفت كه مدعی قهرمانی هستند. نظر خودت چیست؟

بله، بازی خیلی سختی خواهد بود. ما در تهران میزبان هستیم ولی120 دقیقه بازی مقابل استقلال فشار زیادی به ما آورد. باید برای 4روز باقی‌مانده تا بازی با تراكتورسازی ریكاوری لازم را انجام دهیم.

در نیمه نهایی مسابقات جام حذفی به مصاف سپاهان خواهید رفت. نظرت در مورد این بازی چیست؟

سپاهان تیم خوبی است و ما را در لیگ شكست داده‌اند.

پس به فكر انتقام‌گیری هستید؟

نه، بحث این حرف‌ها نیست آنها هم تلاش می‌كنند، چند هفته‌ای هم است كه روال تیم‌شان خوب شده و بازیكنانشان هماهنگ شده‌اند، ولی ما هم باید تلاش كنیم روز به روز هم از لحاظ بدنی و هم تیمی بهتر شویم تا موفق شویم.

در مورد گلی كه به استقلال زدی برایمان بگو؟

خط دفاع استقلال در كرنر ارسالی آمدند توپ را بزنند قاطی كردند من هم می‌دانستم باید از تك موقعیت‌ها استفاده كنم وتمركز كردم.  خدا را شكر توانستم توپ را گل كنم.

در بازی با استقلال، بازی كه بسیار دراماتیك بود یك برصفر پیش افتادید، بعد 2بریك عقب بودید و در نهایت 3 بر 2 پیروز شدید. در این خصوص برایمان صحبت كن؟

ما بازی را خیلی خوب شروع كردیم، داور هم با شجاعت همان دقیقه یك خطایی كه مدافع حریف انجام داد به درستی پنالتی گرفت اما در ادامه بازی 2بریك به سود استقلال شد. در این شرایط ما سعی كردیم با دوندگی و تدابیری كه مربیان اندیشیدند بازی را به سود خود كنیم و به مرحله بعدی جام حذفی صعود كنیم. من خودم هم خیلی تلاش كردم تمركزم را حفظ كنم چراكه می‌دانستم این بازی شرایط خاصی دارد و ممكن است در صدم ثانیه  نتیجه بازی تغییر كند، سعی كردم تمركز داشته باشم تا حتی اگر یك موقعیت داشتم گل كنم.

از لحاظ فنی بازی چطور بود؟

بازی  قشنگی بود. فكر می‌كنم تماشاگرانی كه به ورزشگاه آمده بودند و مردمی كه از تلویزیون بازی را می‌دیدند لذت بردند. جادارد به دوتیم تبریك گفت.

ورزشگاه شرایط میزبانی را داشت؟

من در حدی نیستم كه در این زمینه حرفی بزنم. اگر فنی صحبت دارید در خدمت هستم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین