اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۲۳

فتح‌الله‌زاده: مجیدی هم مخالف بایگانی شدن پیراهنش است

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی هم مخالف بایگانی شدن پیراهنش است اما پیراهن او باید بر تن تکنیکی‌ترین بازیکن استقلال باشد.
۱۵:۰۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-علی فتح‌الله‌زاده بعد از حضور در جلسه آسیب‌شناسی خصوصی‌سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال در نقل و انتقالات به طور نسبی بد عمل نکرده و از رقیبش بهتر بوده است. استقلال و پرسپولیس باید ستاره داشته باشند تا هواداران برای تشویق آنها به ورزشگاه بیایند. ستاره‌هایی مثل فرهاد مجیدی باید در استقلال باشند. این تیم بد بسته نشده اما نمی‌توان به جرأت گفت برای قهرمانی بسته شده است.

فتح‌الله‌زاده در مورد اعتراض فرهاد مجیدی به پوشیدن پیراهن شماره ۷ توسط جاسم کرار گفت: مجیدی را می‌شناسم و با روحیاتش آشنا هستم. او آدم بسیار خوش قلبی است و نظرش این نیست که پیراهنش را بایگانی کنیم. من و فرهاد مجیدی معتقدیم پیراهن او باید بر تن محبوب‌ترین و خوش تکنیک‌ترین بازیکن استقلال باشد. کرار بازیکن خوب و بزرگی است اما شاید پیراهن شماره هفت استقلال باید بر تن یک بازیکن دیگر باشد اگر امسال هم چنین بازیکنی در استقلال نبود سال‌های آینده می‌توان این پیراهن را به چنین بازیکنی داد. سجاد شهباززاده بازیکن خوبی است بایگانی کردن پیراهن فرهاد درست نیست.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد فساد در فوتبال و پرونده‌ای که مجلس در این مورد دنبال می‌‌کند، گفت: فساد در همه جا کم و زیاد دارد، فوتبال ما نسبت به جاهای دیگر کمترین فساد را دارد. کل پول فوتبال ۴۰۰ میلیارد تومان است اگر همه آن را هم بخوریم در مقایسه با ۱۰۰۰میلیارد و ۳هزار میلیارد تومان رقمی نمی‌شود. پس بهتر است به آنجاها رسیدگی شود و بعد به فوتبال هم ورود کنند.

فتح‌الله زاده در مورد اینکه نتیجه جلسه امروز چه بود، گفت: جلسات خوب است همه محتویات جلسه که روی کاغذ می‌آید حرف‌های پخته و کارشناسی نخبگان است. اگر به همین صحبت‌ها عمل شود مشکلات فوتبال حل می‌شود اما کسی به این حرف‌ها توجهی نمی‌کند و حرف‌های کسی که با لابی‌گری پست می‌گیرد به کرسی می‌نشیند نه حرف‌های نخبگان.

وی در مورد اینکه پیشنهادی از باشگاه برای همکاری دارد یا نه گفت: ما در جلسه هم که بودیم برخی دوستان به من می‌گفتند بیایید با من کار کنید اما من هم به شوخی به آنها می‌گفتم ما با شما کار نمی‌کنیم. واقعیت آن است که من استقلالی هستم و دوست ندارم به باشگاه دیگر بروم.

مدیرعامل سابق استقلال در مورد اینکه چرا اسپانسرهای استقلال و پرسپولیس مدام عوض می‌شوند اما در اروپا چنین چیزی را نمی‌بینیم گفت: در اروپا رقابت تجاری هست و در کشور ما هم به دلیل محدودیت‌ها شرکت‌های بزرگ نمی‌توانند برای اسپانسری بیایند. وقتی علت را جویا می‌شویم می‌گویند که ما نمی توانیم به راحتی جنس را وارد کشور شما کنیم. پس چرا باید تبلیغ کنیم. بیشتر غول‌های اسپانسرینگ در خارج از کشور هستند و ما در ایران و تهران را هم باید نگرش‌هایمان را تغییر دهیم. غولک‌هایی که در  تهران هستند برای خودشان تیم دارند.

وی در مورد اینکه استقلال و پرسپولیس خصوصی خواهند شد یا خیر؟ گفت: با این روندی که من می‌بینم بعید می‌دانم که استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند و تمایلی به خصوصی‌سازی آنها وجود ندارد. همین اهلیت که مدام بر روی آن تاکید می‌کنند اگر این گونه باشد اصلا در ورزش مدیر نداریم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین