اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۱۷۸

واکنش پورکیانی به پرسپولیسی شدن پورقاز

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: «پورقاز فقط به دلیل اینکه برای این بازی محروم بود در تمرین روز گذشته شرکت نکرد.»
۱۲:۲۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| علی پورکیانی درباره وضعیت استقلال خوزستان  در آستانه بازی مقابل صبای قم اظهار داشت: «تمام تمرکزمان را روی این مسابقه گذاشتیم تا بتوانیم با سه امتیازی که می گیریم نیم فصل را به خوبی به پایان برسانیم. فقط عزت الله پورقاز به دلیل سه اخطاره بودن در این بازی حضور ندارد اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی هستند.»

 

وی درباره حضور استاندار خوزستان در تمرین استقلال عنوان کرد: «آقای استاندار همیشه به ما لطف داشتند و هر از چند گاهی در تمرینات تیم شرکت می کنند. دیروز هم استاندار برای اینکه به بازیکنان روحیه بدهد دقایقی در تمرین حاضر شد و با بازیکنان کادر فنی به صحبت پرداخت. در ضمن به آنها وعده داد که مشکلات مالی تیم به زودی حل خواهد شد.»

 

قائم مقام استقلال خوزستان درباره اینکه چه زمانی مشکلات مالی این باشگاه حل می شود تصریح کرد: «اتفاقات خوبی در چند روز اخیر رخ داده و امیدواریم بتوانیم به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم. تیم مدیریتی باشگاه در تلاش است تا بتواند هر چه زودتر مشکلات مالی را مرتفع کرده و دغدغه بازیکنان را به کمترین حد ممکن برساند.»

 

پورکیانی در واکنش به شایعه جدایی عزت الله پورقاز گفت: «این خبر صحت ندارد. پورقاز فقط به دلیل اینکه برای این بازی محروم بود در تمرین روز گذشته شرکت نکرد. نه بحثی از سوی او مطرح شده و نه باشگاه تصمیمی برای جدایی این بازیکن گرفته است.»

 

وی در پایان اینکه پورموسوی اعلام کرده از باشگاه های دیگر با بازیکنان استقلال خوزستان تماس گرفته شده بیان داشت: «باشگاه های دیگر اگر این کار را انجام می دهند کاملا اقدام غیرحرفه ای می کنند. تا پایان نیم فصل تمرکز بازیکنان فقط باید روی مسابقات باشد البته من به شما قول می دهم که هیچ بازیکنی تا پایان فصل از استقلال خوزستان جدا نخواهد شد.»

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین