اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۵۱۴۸

رضاییان بیرون می‌رود یا احمدزاده؟

در حالی که به نظر می‌رسید برانکو در بازی حساس با ذوب‌آهن باز هم پریموف را در کنار طارمی بازی دهد یا علیپور را به ترکیب اصلی برگرداند اما بعد از چند هفته از وحید امیری در خط حمله بهره برد.
۰۳:۴۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
وانانیوز| در حالی که به نظر می‌رسید برانکو در بازی حساس با ذوب‌آهن باز هم پریموف را در کنار طارمی بازی دهد یا علیپور را به ترکیب اصلی برگرداند اما بعد از چند هفته از وحید امیری در خط حمله بهره برد.امیری بعد از نیمکت نشین شدن عالیشاه به بال چپ رفته و در این منطقه بازی‌های خوبی انجام داده و حتی دو گل نیز به ثمر رسانده بود اما بازگشتش به خط حمله برای پرسپولیس مفید نبود. با این تغییر برانکو فرشاد احمدزاده را به جناح چپ خط هافبک برد تا بتواند بار دیگر از رضاییان در پست هافبک راست بهره بگیرد.این تغییرات البته در نهایت فایده‌ای برای پرسپولیس نداشت و سرخ‌ها در حمله آنقدر که باید برنده و مقتدر ظاهر نشدند. تداخل وظایف ماهینی و رضاییان در جناح راست و ناقص شدن مربع خط میانی بدون عالیشاه و جابه‌جایی احمدزاده باعث شد پرسپولیس در اصفهان موقعیت گل زیادی نسازد.
حالا پرسپولیس در یک بازی خانگی و مقابل تیمی ظاهرا ضعیف‌تر به نام سیاه جامگان به میدان خواهد رفت و باید دید برانکو برای ضعف تیمش در فاز حمله چه راهکاری خواهد اندیشید. احتمال حضور بیرانوند در ترکیب اصلی قریب به یقین است اما بعید است خط دفاع چهار نفره مورد علاقه برانکو با وجود انتقاداتی که نسبت به ربیع خواه می‌شود تغییری کند. در خط میانی نیز با وجود دو بازی ضعیف از کامیابی نیا و مسلمان بعید است این دو نفر بیرون بنشینند چرا که برانکو گزینه‌ای برای جایگزینی آنها ندارد.احتمال موجود می‌تواند نیمکت نشین کردن دوباره رضاییان، بازگشت احمدزاده به هافبک راست، امیری به هافبک چپ و بازی دادن به علیپور یا پریموف در خط حمله باشد. در این صورت تیم برانکو بیشتر به تیم 10 هفته ابتدایی که فرم بهتری داشت نزدیک می‌شود. شاید هم فرشاد احمدزاده از ترکیب بیرن برود و امیری به خط هافبک برگردد تا رضاییان همچنان در ترکیب باشد.احتمال تکرار ارنج روز بازی ذوب آهن هم زیاد است که باید تا ظهر جمعه و زمان اعلام ترکیب منتظر بود.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین