اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۹۱۰

اعتراض مدیر روابط‌عمومی نفت به گزارش مزدک

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران، گفت: چرا بعد از اعلام پنالتی از سوی داور گزارشگر مسابقه عجولانه دست به قضاوت می‌زند در حالی که نوید مظفری کارشناس داوری صحبت تصمیم داور را تائید کرده است.
۱۷:۲۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| حسین قدوسی در گفت‌‌وگویی، در مورد اینکه گزارشگر بازی با استقلال اعلام کرده داور به اشتباه برای نفت پنالتی گرفته است،‌گفت: هفت پنالتی نفت در یک فصل گرفته نمی‌شود، سه بازیکن حریف را اخراج نمی‌کنند و یک پنالتی به ضرر نفت گرفته می‌شود اما گزارشگر بازی نفت و استقلال بعد از اعلام پنالتی در بازی نفت و استقلال خیلی عجولانه قضاوت می‌کند و می‌گوید خطای رخ داده پنالتی نبوده است درحالیکه نوید مظفری کارشناس داوری در کانال تلگرامی خودش اعلام کرده پنالتی کاملا درست بوده است.

وی ادامه داد: چرا در بازی رفت استقلال و نفت در لیگ برتر که دو خطای پنالتی روی محمد قاضی پنالتی اعلام نشد داور به اشتباه مگویان را اخراج نکرد در حالیکه تمام کارشناسان اشتباه داور روی اعلام نکردن حداقل یک پنالتی را تائید کرده بودند. چرا گزارشگر این مسئله را نگفت. چرا آنقدر زود و راحت در مورد یک پنالتی قضاوت می‌شود و داور را تحت فشار قرار می‌دهند. باید به مزدک میرزایی بگویم حرف شما بدون شک به داور و تیم داوری منتقل می‌شود. شما نباید زود قضاوت کنید. برایمان جای سوال دارد چرا زمانی که پنالتی ما را نمی‌گیرند چنین مسئله‌ای اعلام نمی‌شود اما حالا به اشتباه چنین قضاوتی در مورد پنالتی که برای ما به دست آمده می‌شود.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین