اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۹۰۵

گسترش، قهرمانی حذفی را می‌خواهد

هافبک برزیلی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش می تواند عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست بیاورد.
۱۷:۱۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مگنو باتیستا در گفت و گویی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با ذوب آهن عنوان کرد: «بعد از بردی که مقابل تیم استقلال خوزستان به دست آوردیم، شرایطمان خوب شده است. از ابتدای فصل همه ما می گفتیم که گسترش فولاد شرایط خوبی پیدا می کند و بالا می آید. الان هم شرایط خوبی داریم و در هفته های گذشته نشان دادیم پتانسیل تیم مان چقدر بالا است.»


وی ادامه داد: «فردا بازی بسیار سختی با ذوب آهن داریم. با این حال برای جام حذفی برنامه ریزی کرده ایم و می خواهیم در این مسابقات قهرمان شویم. برای این منظور بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم بتوانیم به هدفمان برسیم. بازی در خانه به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم به هدفمان برسیم.»


هافبک برزیلی گسترش فولاد با اشاره به سرمای تبریز تاکید کرد: «اوایل که به تبریز آمده بودم، برایم سخت بود در این هوا بازی کنم اما الان دیگر عادت کرده ام. سرمای تبریز مساله ای نیست که مانع خوب بازی کردنم شود.»


باتیستا در پایان افزود: «تیم ما امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد. می توانیم در جام حذفی به عنوان قهرمانی برسیم و البته در لیگ هم جزو تیم های بالانشین باشیم. امیدوارم مشکل خاصی پیش نیاید و به این اهداف برسیم.»

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین