اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۶۳۸

ساسان انصاری تازه اول راه است

کارشناس خوزستانی فوتبال ایران اعتقاد دارد ساسان انصاری در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر کار سخت تری خواهد داشت.
۱۱:۰۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| ساسان انصاری در هفته های گذشته رکوردهای بی نظیری از خود برجای گذاشته و توانسته در موفقیت های اخیر فولاد خوزستان نقش بسزایی ایفا کند. او حالا در صدرجدول گلزنان است و روزهای خوبی را برای خود تصور می کند.

ابراهیم قاسمپور، مربی خوزستانی فوتبال ایران درباره درخشش انصاری اظهار داشت: «خارج شدن نام ساسان انصاری از لیست پرسپولیس برای این بازیکن انگیزه مضاعفی شد تا بیشتر از قبل شایستگی‌های خود را نشان دهد. یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت انصاری تلاش زیاد او در فولاد بود و این‌که توانست به بهترین شکل از ویژگی‌هایش بهره ببرد. او خصوصیات فوق‌العاده‌ای مثل موقعیت‌سنجی، جایگیری مناسب، استفاده از فرصت و هوش بالا دارد. ساسان معمولا موقعیت از دست نمی‌دهد و این بهترین ویژگی برای یک مهاجم است. ضمن این‌که بازیکنان فولاد هم کمک زیادی به انصاری می‌کنند و به او پاس می‌دهند تا موقعیت‌ها را به گل تبدیل کند.»

او در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد: «ادامه این روند بیشتر از هر چیزی به خود ساسان انصاری بستگی دارد. او نباید خیلی زود اشباع شود یا غرور به سراغش بیاید و فکر کند همه چیز تمام شده است. انصاری تازه در ابتدای راه فوتبالش قرار دارد و فقط یک نیم‌فصل از لیگ گذشته است. ادامه موفقیت او به عوامل زیادی بستگی دارد و سعداوی هم باید بتواند انگیزه بهتر شدن را در او ایجاد کند.»

قاسمپور در پایان افزود: «کار انصاری در دور برگشت لیگ سخت‌تر می‌شود. تیم‌های دیگر او را شناخته‌اند و مربیان هم با دیدن بازی‌های ساسان متوجه شده‌اند که باید برای مهار او یار مستقیم بگذارند و جلوی توانایی‌هایش را بگیرند. حتما مربیان هم برنامه‌های خاصی برای مهار او خواهند داشت و متوجه شده‌اند این بازیکن تا چه اندازه خطرناک است. همین موضوع کار انصاری را در ادامه لیگ سخت می‌کند و او باید بتواند با خلاقیت بالا به موفقیتش ادامه دهد.»
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین