اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۴۹۰

گسترش پرستاره‌تر می‌شود

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه گسترش فولاد در گفتگویی به سکوت چند ماهه خود پایان داد و در رابطه با اوضاع تیمش به اظهارنظر پرداخت.
۱۶:۰۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| این چهره سرشناس فوتبال ایران که به واسطه فعالیت های مختلف در شهر تبریز از چهره های مهم استان به شمار می آید در گفتگوی خود با "ورزش سه" درباره چگونگی روند کار در گسترش فولاد صحبت کرد. 


زنوزی درباره شرایط تیم در نیم فصل گفت: تیم ما کمی دیر راه افتاد و به قول معروف کمی دیر گرم شدیم اما بهرحال شرایطی که در حال حاضر داریم کاملا رضایت بخش است و اوضاع مناسب فنی گسترش را نشان می دهد. کمتر تیمی است که در مقابل تیم خوب استقلال خوزستان چنین نمایشی از خود نشان دهد و یا در تهران و ده نفره استقلال را متوقف کند و حتی شانس پیروزی داشته باشد. 


مالک گسترشی ها در این بین گریزی هم به مسائل داوری می زند و در این باره می گوید: البته دوست ندارم که درباره مسائل داوری صحبت کنم چرا که تجربه من از فوتبال بر این اساس است که اشتباه داوری بخشی از فوتبال و جذابیت های این رشته ورزشی است، اما آن چیزی که من در بازی برابر استقلال خوزستان به چشم دیدم برایم غیرقابل باور بود، شما اگر فیلم بازی را ببینید در انتهای بازی و زمانی که گسترش گل دوم بازی را به ثمر می رساند یکی از بازیکنان ما به سمت داور می رود تا چیزی به او بگوید، او دستش را روی شانه داور می زند و داور طوری دست او را پس می زند که برداشت من این است که به طور واضح از گلزنی تیم ما ناراحت است. البته من قصد تهمت زدن به کسی را ندارم اما این یک برداشت عمومی است که شاید شما هم با دیدن فیلم بازی به آن برسید. 


او در ادامه می گوید: بهرحال در شرایطی که داوران فوتبال ایران در فدراسیون فوتبال دو ساختار متفاوت به عنوان دپارتمان و کمیته دارند این انتظار از آنها می رود که با مسئولیت و دقت بیشتری بازی ها را سوت بزنند تا شائبه ای درباره کارشان پیش نیاید. 


از زنوزی درباره نیم فصل دوم سوال می کنیم و او چنین می گوید: ما در نیم فصل اول یارگیری خوبی کردیم و به اعتقاد من گسترش جز سه یا چهار تیم تیم پرستاره لیگ است، ما بازیکنان خوبی داریم من از حضور آنها راضی هستم اما تیم احتیاج به تقویت دارد و برنامه ما با آقای کمالوند روی تقویت تیم با اضافه کردن سه یا چهار بازیکن جدید است. 


او می گوید: گسترش فولاد یک باشگاه نمونه در سطح ایران است و امکانات ما را هیچ تیم دیگری در لیگ برتر ندارد، ما شرایط مالی متناسب و زمین اختصاصی و ورزشگاه خاص خودمان را داریم و همانطور که آقای کی روش، سرمربی تیم ملی در سفرش به تبریز می گفت باید استفاده بهینه و در حد امکانات از این قابلیت ها رقم بخورد و انتظار من به عنوان مالک باشگاه حضور قدرتمندانه و مسئولانه تیم در ادامه رقابت هاست و انتظار اوج گیری دوباره گسترش فولاد را در بازی های نیم فصل دوم دارم. 


زنوزی درباره اینکه آیا از ادامه حضور در فوتبال خسته نشده چنین گفت: من اصولا مدیری نیستم که بخواهم در مسائل مختلف ورود کنم و یا بخواهم در رسانه ها حضور داشته باشم، هدف من از حضور در فوتبال ورای این مسائل است، امیدوارم با اتفاقاتی که به مرور زمان در گسترش فولاد رقم می خورد ما در باشگاه داری شاهد رشدی باشیم که مدنظر و ایده آل بنده به عنوان مالک و سرمایه گذار است. کارهایی که در فوتبال ایران فراموش شده اما باید از جایی آغاز شود تا لیگ برتر پویاتر، فعال تر و پرجمعیت تری داشته باشیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین