اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۴۵۷

واکنش باشگاه روستوف به شایعه فروش سردار

باشگاه روسی در پی افزایش شایعات پیرامون فروش مهاجم ایرانی واکنش نشان داد و مدعی شد هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن و سایر ستاره هایش دریافت نکرده است.
۱۳:۵۵ - ۲۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| بعد از این که رسانه های روسی از تصمیم قطعی چند باشگاه اروپایی از جمله بنفیکا، بروسیا دورتموند، لیورپول و مارسی برای آغاز مذاکره برای خرید سردار آزمون با باشگاه روستوف خبر دادند معاون ورزشی این باشگاه روس مدعی شد هیچ برنامه ای برای واگذاری ستاره های روستوف در دستور کار باشگاه قرار ندارد.


یوری دورفی اف در همین ارتباط به چمپیونات روسیه گفت:« ما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی از سایر باشگاه ها برای فروش ستاره های مان دریافت نکردیم از جمله برای سردار آزمون و تنها در رسانه ها با خبرهای ابراز علاقه باشگاه هایی مثل دورتموند و بنفیکا برای خرید این بازیکن روبرو شدیم». معاون ورزشی روستوف در ادامه تصریح کرد مسلما اگر پیشنهادی به باشگاه برسد قطعا در نشستی آن را بررسی خواهند کرد تا بهترین تصمیم اتخاذ شود.


سایت چمپیونات روسیه طی روزهای گذشته از قطعی بودن واگذاری جانان یوجای اف دروازه بان روستوف به باشگاه زنیت سن پطرزبورگ و همچنین فروش سردار آزمون به یکی از مشتریان بزرگ اروپایی اش از جمله بنفیکا پرتغال و دورتموند آلمان خبر داده بود که با این واکنش سران باشگاه روستوف روبرو شد.

 

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین