اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۱۹
دیگر دردی ندارم

مودریچ: راموس در رئال‌مادرید خواهد ماند

هافبک بازیساز سفیدپوشان مادریدی می‌گوید که مدافع مدنظر شیاطین سرخ در رئال‌مادرید خواهد ماند.
۱۲:۲۸ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-نارضایتی سرخیو راموس از شرایطش در رئال‌مادرید و اختلافاتی که او با فلورنتینو پرس، رئیس این باشگاه دارد، شایعه جدایی او از سفیدپوشان مادریدی را بر سر زبان‌ها انداخته است. منچستریونایتد هم به عنوان محتمل‌ترین مقصد بعدی او عنوان شده و حتی سرمربی هلندی شیاطین سرخ در یکی از جدیدترین اظهارنظرهای خود احتمال پیوستن مدافع میانی رئال‌مادرید به این تیم را تکذیب نکرد و گفت "کسی چه می‌داند، شاید راموس در لیست خرید منچستریونایتد باشد!"

لوکا مودریچ هافبک کروات رئال در گفت‌وگو با روزنامه «اسپورت» اسپانیا در این باره گفت: امیدوارم راموس در رئال‌مادرید بماند، او بازیکن مهمی برای ما است. سرخیو کاپیتان و رهبر رئال در داخل و خارج از زمین است. او خوشحال به نظر می‌رسد و احساس می‌کنم در رئال‌مادرید خواهد ماند. مطمئن هستم که راموس هم می‌خواهد در رئال بماند.

این بازیکن که فصل گذشته به خاطر مصدومیت بازی‌های حساسی را برای رئال از دست داد، عنوان کرد: فصل گذشته خیلی دشوار بود. من دچار دو مصدومیت جدی شدم و بهتر است آن را به دست فراموشی بسپاریم ولی در حال حاضر به خوبی تمرین می‌کنم و دیگر دردی ندارم. می‌خواهم تا جای ممکن به مربی و تیم جای ممکن کمک کنم.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین