اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۴۰۲۴

ابراهیمی: ما پرتقال پرت می‌كردیم محروم می‌شدیم

محمد ابراهیمی، مهاجم تراكتورسازی در بازی با استقلال علاوه بر اینکه در حملات تیمش نقش موثری داشت، روی گل دوم تراکتورسازی کاری کرد تا نشان دهد مهاجم خودخواهی نیست...
۰۳:۴۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز|  محمد ابراهیمی، مهاجم تراكتورسازی در بازی با استقلال علاوه بر اینکه در حملات تیمش نقش موثری داشت، روی گل دوم تراکتورسازی کاری کرد تا نشان دهد مهاجم خودخواهی نیست. ابراهیمی در صحنه گل دوم تراکتور در شرایطی که خودش در موقعیت تک‌به‌تک با مهدی رحمتی قرار داشت و می‌توانست ضربه نهایی را بزند، ترجیح داد به فرزاد حاتمی پاس بدهد تا او گل بزند. ابراهیمی درباره اتفاقات بازی با استقلال و دیدار حساس مقابل سپاهان گفت‌وگویی با همشهری ورزشی انجام داد.
  •    در بازی با استقلال شما از خودگذشتگی كردید و به حاتمی پاس گل دادید.
ما یك تیم هستیم و همه برای موفقیت آن تلاش می‌كنیم. من مشكلی با گلزنی خودم یا بقیه بچه‌ها ندارم چون در نهایت هدف‌مان برد است. من فقط به موفقیت تیمم فكر می‌كنم و از گلزنی حاتمی هم خوشحال شدم. پاس گل هم لذت خودش را دارد و خداراشكر در تهران توانستیم استقلال را ببریم.
  •    فكر می‌كردید در تهران استقلال را ببرید؟
به نظر من مقابل استقلال یكی از بهترین بازی‌های فصل‌مان را انجام دادیم و 3امتیاز هم گرفتیم. ما برای برد به تهران آمده بودیم و دل هواداران را شاد كردیم. در نیمه دوم توانستیم گل بزنیم و به‌خاطر محمدرضا اخباری از جان و دل مایه گذاشتیم. هر دروازه‌بانی اشتباه می‌كند و ما هم می‌خواستیم به محمدرضا روحیه بدهیم. در این بازی هواداران طوری تشویق می‌كردند كه فكر نمی‌كردیم میهمان هستیم و همین مساله به بردمان كمك كرد.
  •    در اینستاگرام در مورد پرتاب پرتقال پست گذاشته بودید.
دوست ندارم زیاد وارد این‌گونه مسائل شوم ولی اگر اتفاق بازی با استقلال در تبریز می‌افتاد خیلی زود شاهد محرومیت‌های سنگین تیم تراکتورسازی بودیم اما متاسفانه هیچ عکس‌العملی در قبال اتفاق رخ‌داده‌شده در ورزشگاه آزادی صورت نگرفت. در آن صحنه پرتقالی که یخ زده بود با سرعتی زیاد به سر من برخورد کرد و من احساس درد شدیدی کردم و امیدوارم که دیگر شاهد تکرار چنین صحنه‌هایی در ورزشگاه‌های کشور نباشیم.
  •    بازی با سپاهان را چطور دیدید؟
سپاهان همیشه یک تیم قابل احترام بوده و در بازی‌های رودررو با این تیم اغلب کارمان سخت است. هدف ما در این بازی برد است و امیدوارم که با تمرینات خوبی که در طول هفته انجام می‌دهیم به این هدف دست پیدا کرده و از جمع مدعیان دور نشویم.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین