اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۹۳۶

برتری پیشکسوتان استقلال مقابل خبرنگاران

دیدار تیم‌های پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران که به یاد مرحوم پورحیدری برگزار شد، با برتری آبی پوشان به پایان رسید.
۱۶:۳۱ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| دیدار تیم‌های پیشکسوتان استقلال و خبرنگاران دیدبان، به یاد مرحوم منصور پورحیدری، اسطوره و پدر استقلال صبح امروز در ورزشگاه سرداران شمیران برگزار شد که این بازی با نتیجه 4 بر 2 به سود پیشکسوتان استقلال به پایان رسید.

در این بازی که بزرگان فوتبال کشور، علی پورحیدری، حمیدرضا آصفی، سخنگوی سابق وزارت خارجه و عضو سابق هیات مدیره استقلال، فرماندار شمیران، سلیمانی، سرپرست دبیری کمیته فوتسال، عزت الله خانمحمدی، فرماندار شمیران،حسن روشن، علی خسروی حضور داشتند، یاد و خاطره پدر استقلال گرامی داشته شد.

حسین ترابپور، جلال بیات، سعید بیگی، محمدرضا مهدوی، حسین کاظمی، مرتضی یکه، شاهین بیانی، محمد مومنی، بهروز پرورشخواه، یدالله اکبری، ناصر شیردل، علی موسوی، امید روانخواه، فرزاد مجیدی  بازیکنان پیشکسوت استقلال در این بازی با هدایت علی شوری بودند.

محمد مومنی، علی موسوی، مرتضی یکه و امید روانخواه گل‌های استقلال را به ثمر رساندند و برای تیم خبرنگاران هم بابک بزرگی و نیما تاجیک هم گلزنی کردند.

پیش از آغاز بازی علی پورحیدری، فرزند مرحوم پورحیدری دقایقی را حاضران صحبت کرد و خواستار این بود که برای پیشکسوتانی که در قید حیات هستند بزرگداشت برگزار شود.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین