اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۸۴۲

عباس‌زاده بر دوش و بر صدر+عکس

محمد عباس زاده با 12 گل آقای گل نیم فصل رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور شد.
۱۰:۵۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| او که پیش از شروع دربی شمال با پیراهنی متفاوت وارد میدان شده بود باسوت محمد رضا فغانی برای باز کردن دروازه سپیدرود رشت لحظه شماری می کرد. بعد از اینکه گل اول او از روی نقطه پنالتی پاسخ داده شد دوباره با همان عطش بازی را دنبال کرد اما این بار وقتی ضربه پنالتی را هدر داد انگار دنیا بر سر او خراب شده بود. اما محمد عباس زاده نا امید نشد! او که به نظر می رسید در این بازی یک انگیزه خاص و فوق العاده دارد پر امید در زمین ماند و در حالی که داور آماده می شد در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد گل برتری را به ثمر رساند و با این گل نساجی فاتح دربی شمال شد و با صعود به رده چهارم حالا یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود به لیگ برتر است. 


محمد عباس زاده که پیش از شروع فصل گفته بود می خواهد آقای گل شود و دوباره به پرسپولیس باز گردد تا به این جای کار به وعده ای که داده عمل کرده. او با 12 گل در صدر جدول گل زنان لیگ یک قرار دارد و 4 گل از رقبای اصلی خود پیش است. در مورد بازگشت او به پرسپولیس هم باید برانکو نظر بدهد!

 


محمد عباس زاده هنوز هم بعد از گل زدن شادی خاص خود را دارد. پشتک. آنهم نه یکی. 

 


در پایان بازی با سپیدورد یکی از هواداران نساجی او را به دوش گرفته است. عباس زاده این فصل دچار چالش هایی هم شد اما نشان داد نساجی را دوست دارد و به این تیم وفادار است. او که در زمان مربیگری محمود فکری و در بازی با نفت به دلیل اعتراض به تعویض خود مورد غضب قرار گرفت و در چند بازی حاضر نبود یکی از بازیکنانی بود که در زمان اعتصاب به هر زحمتی که شده بود هم تیمی هایش را برای سفر به اراک و بازی با آلومینیو م اراک متقاعد کرد و این روزها در برابر پیشنهاداتی که به او می شود یک چیز می گوید. باید بمانم و ماموریت نیمه تمام را تمام کنم. صعود نساجی به لیگ برتر.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین