اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۴۹۸

سعداوی: فعلا به رتبه سوم فکر نمی‌کنیم

نعیم سعداوی، سرمربی فولاد خوزستان در اولین تجربه سرمربیگری خود موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد و به اولین پیروزی در شهرآورد برسد.
۱۸:۲۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| سعداوی که تیمش را حالا در رده پنجم جدول و در فاصله 2 امتیازی با رده سوم می‌بیند، اگرچه امید زیادی به بالا رفتن تیمش دارد اما فعلا نمی‌خواهد در مورد این مساله صحبت کند تا تمرکز بازیکنانش فقط روی بازی حساس هفته آینده مقابل صنعت‌نفت آبادان باشد. در شهرآورد دومی که حساسیت‌های بالایی دارد و امتیازاتش برای هر 2 تیم خیلی ارزشمند است. به صورتی که می‌تواند جایگاه 2 تیم را با تغییرات زیادی روبه‌رو کند. نعیم سعداوی سرمربی فولاد خوزستان که از پیروزی مقابل استقلال خوزستان خیلی خوشحال است، در مورد این بازی، بدون تماشاگر بودن آن و البته بازی هفته آینده مقابل صنعت‌نفت آبادان صحبت می‌کند.

اولین شهرآورد خود را به عنوان سرمربی تجربه کردید و به یک پیروزی شیرین دست پیدا کردید...
بله، خدا کمک کرد و بچه‌ها هم تلاش کردند تا از موقعیت‌های ایجاد شده یکی را گل کنیم و به پیروزی برسیم. از این مساله خیلی خوشحالم و امیدوارم همیشه شاهد بازی‌های زیبایی از تیم‌های خوزستانی باشیم. جا دارد به آقای پورموسوی که سالیان سال به فوتبال خوزستان کمک می‌کند، به خاطر درست کردن این تیم تبریک بگویم. پورموسوی کار سختی دارد اما او علی‌رغم این همه مشکلات، تیمش را طوری به زمین می‌فرستد که شاهد بازی‌های خوبی از آن هستیم. ما با توجه به شناختی که نسبت به تیم هم‌استانی خود داریم خیلی تلاش کردیم که خدا را شکر در کنار یک فوتبال جذاب و خوب، خوش‌شانس بودیم و توانستیم از موقعیت‌های ایجاد شده یکی را گل کنیم و به پیروزی برسیم. این اولین پیروزی فولاد خوزستان به عنوان تیم میهمان در فصل شانزدهم بود که ما را خیلی خوشحال کرد.


هفته آینده هم دومین شهرآوردتان را تجربه می‌کنید. بازی با تیم صنعت‌نفت آبادان که همیشه حساسیت‌های خاصی داشته. این بازی را چطور می‌بینید؟
ما با تیم خیلی خوب و دوست‌داشتنی صنعت‌نفت آبادان بازی داریم. این تیم بازیکنان خوب و مربی خیلی خوبی دارد که آرزوی مردم خوب آبادان را برآورده کرده و آن را به لیگ برتر آورده. صنعت‌نفت از انگیزه بالا و مهره‌های خیلی خوبی بهره می‌برد که بازی با آن سخت است. البته بازی تیم‌های اهوازی با صنعت‌نفت همیشه خاص و جذاب بوده. به هر حال ما این تیم خیلی خوب را دست‌کم نمی‌گیریم و با تمام قوا به زمین می‌رویم تا امتیازات لازم را به دست بیاوریم. با توجه به اینکه میزبان هستیم تلاش می‌کنیم فوتبال خوب و جذابی به نمایش بگذاریم.


با توجه به اینکه الان به رده پنجم جدول رسیدید و فاصله چندانی تا رده سوم ندارید، فکر می‌کنید چه زمانی به این رتبه برسید؟
نگاه و استراتژی ما به بازی‌ها و جدول، بازی به بازی است. ما کاری به این شرایط خاص نداریم و تمام تمرکزمان روی بازی با صنعت‌نفت آبادان است.


به هر حال باتوجه به اینکه ذوب‌آهن بازی سختی مقابل پرسپولیس دارد، شاید پیروزی‌تان بتواند فولاد را به رده سوم برساند.


در این فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد. بالای جدول با پایین جدول هم فاصله امتیازی زیادی ندارد. این مساله هم جذابیت را بالا برده و هم پیش‌بینی را سخت کرده که فکر می‌کنم بهترین کار این است که تمرکزمان فقط روی کار خودمان باشد و به چیز دیگری جز این مساله فکر نکنیم. به همین دلیل از الان به رتبه سوم فکر نمی‌کنیم و قدم به قدم جلو می‌رویم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین