اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۳۵۸

رادوشوویچ در اصفهان به نیمکت برمی‌گردد

پروفسور اگر فلسفه خود را زیر سوال نبرد و به ترکیب تیم برنده دست نزند، در بازی با ذوب‌آهن هم بوژیدار رادوشوویچ را درون دروازه پرسپولیس خواهیم دید که البته این احتمال آنقدرها هم قوی به نظر نمی‌رسد.
۰۳:۲۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| پروفسور اگر فلسفه خود را زیر سوال نبرد و به ترکیب تیم برنده دست نزند، در بازی با ذوب‌آهن هم بوژیدار رادوشوویچ را درون دروازه پرسپولیس خواهیم دید که البته این احتمال آنقدرها هم قوی به نظر نمی‌رسد. دروازه‌بان کروات پرسپولیس با وجود عملکرد بسیار خوبش در چهار بازی اخیر، یک گل خورده و این شاید آقای سرمربی را که پیش‌تر بر «اول» بودن بیرانوند تاکید کرده بود‌، به بازگرداندن این دروازه‌بان ملی‌پوش به ترکیب اصلی مجاب کند.
حال آنکه علیرضا بیرانوند بعد از دو ماه دوری از میادین، دیروز تازه تمرین‌های سنگینش را آغاز کرد و شاید درست‌تر این باشد که رادوشوویچ- که در شرایط بازی قرار دارد و کاملا هم آماده است- را دست‌کم در این بازی به او ترجیح بدهند.
 تصمیمی که البته تن دادن آقای سرمربی به آن کمی دور از دسترس به نظر می‌رسد و احتمال پررنگ‌تر، همان بازگشت بیرانوند به دروازه‌ای است که به خاطر شکستگی دستش دو ماه از آن دور بوده است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین