اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۲۹۰

نظرمحمدی: مسئولان سابق سپیدرود رشت کارشکنی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: برخی از مسئولان سابق سپیدرود کارشکنی می‌کنند و چوب لای چرخ تیم می‌گذارند.
۱۹:۵۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| علی نظرمحمدی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی سپیدرود مقابل گل‌گهر گفت: گل‌گهر سیرجان تیم خوبی است و مربی خوبی هم دارد. با این حال تیم سپیدرود مقابل هوادارانش و با تعصب بازیکنانش توانست بازهم روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه بدهد. سپیدرود با یک بازی کمتر اکنون صدرنشین است، با بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم.

وی ادامه داد: این هفته بازی بسیار سختی با نساجی در قائم‌شهر داریم، متأسفانه به دلیل درگذشت مادر عزیزم این هفته کمتر در تمرینات تیم بودم و همکارانم عشوری‌زاد، منصوری و سجادی و بهارمست تیم را تمرین دادند که از آنها تشکر می‌کنم. متأسفانه با شرایط بسیار خوبی که در جدول داریم برخی از مسئولان سابق سپیدرود کارشکنی می‌کنند و چوب لای چرخ ما می‌گذارند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تصریح کرد: برخی از مسئولان سابق این باشگاه که خودشان از عهده اداره این تیم برنمی‌آمدند اکنون نمی‌خواهند تیم موفق شود. 80 درصد از مطالبات فصل گذشته و 20 درصد از پاداش‌های صعود به لیگ دسته اول هنوز پرداخت نشده است.

نظرمحمدی با اشاره به صاحبان اصلی سپیدرود رشت گفت: من و سایر مسئولان باشگاه در سپیدرود مستأجر هستیم، مسئولان باشگاه صاحبان این تیم نیستند. ما همه مستأجریم و هواداران صاحبان اصلی سپیدرود هستند. همین هواداران هستند که خواهان واگذاری تیم به شهرداری هستند، زیرا آنها دیگر حضور مسئولان سابق را در این باشگاه برنمی‌تابند. آنها خواهان اداره تیم توسط شهرداری هستند زیرا می‌دانند شهرداری به قول و قرارش پایبند است. متأسفانه برخی از مسئولان سابق این تیم به بدنه تیم نفوذ کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی با ارسال پیامک‌هایی به بازیکنان تیم ذهن آنها را مشوش می‌کنند و می‌گویند ما خواهان خرید امتیاز تیم هستیم اما برخی می‌خواهند امتیاز تیم را به شهرداری بدهند، در حالی که باید بگویم مردم و هواداران سپیدرود رشت دیگر مسئولانی  که وعده توخالی می‌دهند در باشگاه سپیدرود قبول ندارند.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در مربی قهرمانی این تیم در نیم‌فصل گفت: قهرمانی نیم‌فصل فقط از نظر روحی برای بازیکنان خوب است. ما باید تیم را ترمیم کنیم تا بتوانیم سپیدرود را پس از سال‌ها به لیگ برتر بیاوریم.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین