اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۳۱۳۳

کلین‌شیت 304 دقیقه‌ای رقیب بیرانوند در پرسپولیس

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس، پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند از ناحیه مچ دست، به عنوان گلر اول سرخپوشان وظیفه حراست از قفس توری پرسپولیس را بر‌عهده گرفت.
۰۲:۱۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| او مقابل صنعت‌نفت آبادان، پیکان و ماشین‌سازی تبریز که هر سه بازی در تهران برگزار شده بود، توانست کلین‌شیت کند و دروازه تیمش را بسته نگه دارد. در همین سه بازی، پرسپولیس 7 امتیاز کسب کرد و دوباره به صدر جدول رسید.

عملکرد بوژیدار آن‌قدر خوب و مطمئن بود که باعث شد شایعه نیمکت‌نشین شدن بیرانوند پررنگ شود اما در دیدار مقابل پدیده مشهد، در دقیقه 34 گل خورد تا شانس کلین‌شیت خود را برای چهارمین بازی متوالی از دست بدهد. البته او تا قبل از این 304 دقیقه کلین‌شیت داشت که برای پرسپولیس پس از فاجعه گل‌های خورده در فصل قبل، یک اتفاق خوب و فرخنده به نظر می‌رسد.  بیرانوند نیز در 9 هفته ابتدایی تنها 3 گل دریافت کرد و 6 کلین‌شیت را رقم زد.  برانکو مدتی قبل در مورد رادوشوویچ گفته بود: «خوشحالم بازیکنی مثل رادو دارم زیرا برخلاف فصل قبل دیگر خیال‌مان از چهارچوب دروازه با حضور دو گلر آماده کاملاً راحت است.» گفتنی است حضور رادو در پرسپولیس با تلاش‌های زیاد از سوی ایگور پانادیچ، مربی گلرهای سرخپوشان، انجام شد و حالا کروات‌ها از خرید خود رضایت دارند.

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین