اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۹۸

بصیرت: در اوایل فصل ممکن است نتایج غیر منتظره رخ دهد

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به طور معمول شروع لیگ سختی‌های خود را دارد و ممکن است در ابتدا نتایج غیر معقول رخ دهد. تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و سپاهان قدرت شکست دادن هر تیم را دارد.
۱۲:۳۴ - ۳۱ تير ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-مجید بصیرت اظهارکرد: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم. در این اردو ۳ بازی تدارکاتی انجام دادیم که در آمادگی تیم بسیار موثر بود. امکانات خوبی در کمپ ترکیه وجود داشت، البته سال قبل هم در همین کمپ اردو زده بودیم. زمین چمن کمپ نسبت به پارسال کمی کیفیت خود را از دست داده بود، اما در کل مشکلی نداشتیم.

وی افزود: در ۳ بازی تدارکاتی به خوبی نقاط ضعف خود را شناختیم. در این ۳ بازی با تیم‌های لیگ دسته یک ترکیه، تیم نهم لیگ برتر این کشور و تیم امید یکی از باشگاه‌ها بازی کردیم. خوشبختانه هیچ مصدومی نداشتیم و اردو با موفقیت کامل به پایان رسید. در کل حسین فرکی در تمام تیم‌هایی که مربیگری کرده است کمترین مصدوم را آن تیم‌ها داشته‌اند.

مربی تیم فوتبال سپاهان با مثبت ارزیابی کردن وضعیت محرم نویدکیا، گفت: نویدکیا در این اردو به خوبی انتظارات کادر فنی را برآورده کرد و از نظر فنی هیچ مشکلی نداشت، فقط این بازیکن ۴ روز جلوتر از تیم به دلیل کار واجبی که در اصفهان داشت به این شهر بازگشت.

بصیرت در باره لیگ برتر، تصریح کرد: به طور معمول شروع لیگ سختی‌های خود را دارد و ممکن است در ابتدا نتایج غیر معقول رخ دهد. تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و سپاهان قدرت شکست دادن هر تیم را دارد. خوشبختانه در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوب و با اخلاقی را جذب کردیم. فکر کنم تنها تیمی بودیم که ۳ بازیکن در نقل و انتقالات جذب کردیم.

وی ادامه داد: حفظ شاکله تیم خیلی مهم بود و امیدوارم شروع خوبی داشته باشیم. البته تیم سپاهان تنها از بازیکنان تشکیل نشده است بلکه تماشاگران نیز جز تیم هستند. جا دارد از تلاش هیئت مدیره باشگاه، مدیرعامل فولاد مبارکه و پرسنل باشگاه تشکر کنم. بسیاری از پرسنل باشگاه جلوی دوربین نمی‌آیند، اما ۵۰ درصد زحمات را آن‌ها می‌کشند. البته رسانه‌ها نیز نقش زیادی در موفقیت‌های سپاهان داشتند.

 

سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: سپاهان بصیرت
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین