اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۹۵۴

امکان بازی ایران با هلند در فروردین وجود ندارد؟

مفاد تفاهنامه فدراسیون‌های فوتبال ایران و هلند هفته آینده از سوی طرف هلندی بررسی می‌شود.
۱۲:۰۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| پس از اینکه فن‌پراخ، رئیس فدراسیون فوتبال هلند برای امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون ایران به کشورمان سفر کرد، در این خصوص اخباری در زمینه برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و هلند مطرح شد.

البته این تفاهنامه در کلیات بیشتری تنظیم و مورد توافق طرفین قرار گرفت که بازی ملی دو کشور نیز فقط یکی از آیتم‌های آن بود.

با این حال به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه تیم‌های ملی ایران و هلند فروردین ماه 96 با هم دیدار خواهند کرد و این در حالی است که تقویم هلند تا 2 سال آینده پر بوده و تقویم فوتبال ایران نیز در فروردین سال آینده اجازه برگزاری هیچ دیداری جز دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را نمی‌دهد ضمن اینکه هلند نیز 25 مارچ با بلغارستان در مقدماتی جام جهانی و 28 مارچ با ایتالیا در دیداری دوستانه به میدان می‌رود.

در همین راستا قرار است فدراسیون فوتبال هلند هفته آینده در جلسه‌ای به بررسی مفاد تفاهنامه با فدراسیون ایران از جمله زمان برگزاری دیدارهای تدارکاتی در رده‌های مختلف بین دو کشور پرداخته و این احتمال وجود دارد یک تاریخ جدید برای برگزاری دیدار دوستانه ایران و هلند مشخص شود.
منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین