اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۹۲۸

ملاقات صدرنشین‌ها در مشهد+عکس

هرگز در فوتبال ایران اتفاق نیفتاده است که دو مربی صدرنشین لیگ برتر که رقابت نزدیکی برای فتح جام دارند رابطه ای چنین نزدیک با یکدیگر داشته باشند.
۱۰:۵۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| کاروان پرسپولیس در مسیر بازگشت از مشهد در CIP فرودگاه با چهره غیر منتظره ای روبه رو شد، امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی که برای شکرگزاری پیروزی مقابل استقلال به مشهد سفر کرده بود.


این اولین برانکو و امیر در این فصل نبود. آنها پیش از این نیز به فراخورمسابقات و شهرهای میزبان با یکدیگر روبه رو شده و ساعتی را با هم گذرانده بودند. حتی در آخرین دیدار قلعه نویی پیش از بازی با قشقایی به برانکو گفته بود بهتر است بدون ملی پوشانش در جام حذفی شرکت نکند.

 


جالب اینکه در سالهای اولیه سرمربیگری قلعه نویی و قهرمانی او با استقلال این دو رابطه چندان خوبی با یکدیگر نداشتند؛ چراکه برانکو حس می کرد قلعه نویی آلترناتیوی برای نیمکت او است و سرمربی وقت استقلال هم با چنین دیدگاهی عملکرد فنی برانکو در تیم ملی را نقد می کرد. اتفاقی که بعدها رخ داد. این دو حالا اگرچه در دوجبهه مختلف برای  کسب قهرمانی لیگ برتر شمشیر می زنند اما رابطه ای توام با احترام بسیار به یکدیگر دارند.


شب گذشته پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده و در شرایطی که برانکو دوباره صدرجدول را از امیر قلعه نویی پس گرفته بود، این دو مربی در CIPفرودگاه با یکدیگر مواجه شدند و طبق معمول دقایق طولانی به گفت و گو نشستند.

 


برانکو در گفت و گوهای اخیرش از امیر قلعه نویی به عنوان یک مربی بزرگ و یک دوست خوب یاد کرده و قلعه نویی نیز که از رفتار و منش برانکو بسیار تعریف می کند، بارها از مربی پرسپولیس به عنوان یک فرد جنتلمن یاد کرده که رفتارش باید سرمشق دیگران باشد.


باتوجه به اینکه پرسپولیس و تراکتورسازی جدی ترین مدعیان کسب قهرمانی هستند و فعلا تیم دیگری برای کورس قهرمانی خود را به آنها نزدیک نکرده، باید در انتطار ادامه این رابطه دوستانه و نزدیک بود؛ اینکه موقعیت برانکو - قلعه نویی و دوستی آنهادر فوتبال ایران بسیار کمیاب به نظر می رسد.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین