اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۴۸۳

در مورد قلعه‌نویی همه چیز را می‌دانیم/ او کارش را بلد است

از بهتاش فریبا به عنوان مهره شانس این روزهای استقلال نام برده می‌شود.
۱۳:۰۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| استقلال از وقتی فریبا به جمع اعضای کادر فنی اضافه شده، هنوز نباخته. حالا منصوریان در آستانه بازی حساس با پرافتخارترین مربی لیگ برتر امید زیادی به تجربه او و عمو نصی دارد.

 

  قبول دارید بازی سختی دارید؟

 

بله، تیم تراکتورسازی خیلی شرایط خوبی دارد اما ما هم بیکار ننشسته‌ایم. نقاط ضعف و قوت تراکتور را آنالیز کردیم و باز هم بررسی خواهیم کرد. طبیعی است دو تیم برای پیروزی به میدان بیایند و امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم.

 

  آن طرف امیر قلعه‌ نویی است!

 

به هر حال من چون یک آدم فنی هستم، سؤال شما را هم از ابعاد فنی پاسخ می‌دهم. امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ محسوب می‌شود. به اعتقاد من تیم‌های امیر خوب فوتبال بازی می‌کنند و این موجب می‌شود طرفداران بازی زیبایی ببینند.

 

مهم‌ترین خصوصیات فنی قلعه‌نویی را در چه می‌بینید؟

 

از نظر من امیر لب خط خیلی قوی است. عنوان‌دار بهترین مربی لیگ است و شناخت کافی از استقلال دارد. همین مسئله کار ما را سخت کرده ولی به هر حال ما هم در مورد امیر و تراکتورسازی همه چیز را می‌دانیم. این نزدیکی تفکرات و شناخت دو طرف بازی را برای هر دو تیم سخت می‌کند.

 

این اولین رویارویی منصوریان به عنوان سرمربی استقلال با قلعه‌نویی است. روی منصوریان به لحاظ روحی- روانی کار کرده‌اید؟

 

صد درصد. تا امروز تلاش کرده‌ایم در کنار کادر فنی حضور مثبت داشته باشیم؛ هم من و هم عمو نصی. به هر حال تجربه نصرا... عبداللهی و بنده در کنار دانش مربیگری منصوریان است. به هر حال او نفر اول فنی تیم است و حرف آخر را می‌زند اما از هر لحاظ سعی کرده‌ایم در خصوص مسائل فنی و غیرفنی به تیم کمک شود. امیدوارم پاسخ دلخواه‌تان را شنیده باشید.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین