اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۲۸۵

پیش بازی صنعت نفت آبادان - سایپا

شاید قبل از شروع لیگ کمتر علاقه‌مند به فوتبالی فکرش را می‌کرد که تیم سایپا بعد از دوازده هفته در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد.
۰۲:۲۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| شاید قبل از شروع لیگ کمتر علاقه‌مند به فوتبالی فکرش را می‌کرد که تیم سایپا بعد از دوازده هفته در رده پانزدهم جدول قرار بگیرد اما حالا این اتفاق افتاده و حسین فرکی هم به همین دلیل بعد از باخت هفته گذشته‌اش به استقلال خوزستان در تهران استعفا داد. او که این هفته و پس از حمایت‌های مدیریت باشگاه بیش از هر زمان دیگر به پیروزی و کسب سه امتیاز احتیاج دارد باید در آبادان به زمین برود. همه می‌دانیم که بازی با تیم خوب صنعت نفت در آبادان به خاطر هواداران خونگرمش همیشه سخت است و حالا فرکی باید از این بازی سخت با امتیاز بیرون بیاید.

چهره های ویژه
حسین بغلانی
بعد از پیروزی مقابل سیاه‌جامگان در مشهد بود که نادر دست نشان سرمربی نفت آبادان مدعی شد کادر فنی تیم ملی بازی‌های حسین بغلانی را با دقت بیشتری ببیند.
 مدافع میانی آبادانی‌ها در آن بازی یکی از روز‌های خوبش را سپری کرد. به همین دلیل همه این تعریف و تمجید‌ها مسوولیتش را برای این بازی بیشتر می‌کند.

مسعود حسن‌زاده
بعد از باخت به استقلال خوزستان مسعود حسن‌زاده مهاجم سایپا مدعی شد که در تیمش همه بد بودند و حتی از بازی خودش هم انتقاد کرد. بازیکنی که اینقدر صریح خودش را نقد می‌کند حتما منتظر فرصتی برای جبران و ارائه شایستگی‌هایش است. حسن‌زاده می‌داند که با روزهای خوبش در فصل گذشته فاصله دارد.
ترکیب های احتمالی
میزبان: دروازه‌بان: حسن هوری- مدافعان میانی: فرشاد فرجی، حسین بغلانی - مدافعان کناری: محمدزبیر نیک نفس، علی عبدا...‌زاده - هافبک‌ها: محمدرضا پورمحمد، حکیم نصاری، اولیویرا، میلاد جهانی، امیر ذلیکانی - مهاجم: محمد شادکام

میهمان: دروازه‌بان: حامد فلاح‌زاده - مدافعان: لیورال جونیور، سیامک کوروشی، سعید لطفی، بهمن سالاری- هافبک‌ها: روزبه شاه‌علی‌دوست، حامد شیری، علی قلی‌زاده، ابراهیم صادقی، غلامرضا رضایی- مهاجم: مسعود حسن‌زاده
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین