اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۱۷
فقط لازم است زمستان به قطر بیایید؛

تیموریان: ژاوی حتی برای سفر توریستی هم به ایران نمی آید

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: «فقط لازم است زمستان به قطر بیایید تا کلی بازیکن مطرح و نامی ببینید چون اینجا امکانات فوق‌العاده است.»
۱۳:۴۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز-آندرانیک تیموریان که به ام‌صلال ملحق شده، درباره آخرین وضعیت خودش در این تیم اظهار داشت: «همه چیز خوب است. تمریناتم را شروع کرده‌ام. ام‌صلال امسال بازیکنان خوبی به خدمت گرفته. سال قبل این تیم در میانه‌های جدول بود ولی امسال تلاش تیم این است که در بین تیم‌های بالانشین باشد.»

 

وی افزود: «هر سال شاهد پیشرفت باشگاه‌های قطری هستم. امسال نسبت به سال قبل بازیکنان خارجی بهتری به تیم‌ها ملحق شده‌اند. من فکر می‌کنم خیلی زود سطح رقابت‌های لیگ قطر بالا برود و به جایی برسد که رسانه‌های بزرگ دنیا آن را ‌پوشش بدهند.»

 

تیموریان در ادامه تاکید کرد: «وقتی ژاوی به چنین لیگی می‌آید یعنی اتفاقی افتاده است. چطور بازیکنی مثل او حتی برای سفر توریستی هم به ایران نمی‌آید؟ هر سال تیم‌های بزرگی به قطر می‌آیند.»

 

وی همچنین تصریح کرد: «فقط لازم است زمستان به قطر بیایید تا کلی بازیکن مطرح و نامی ببینید چون اینجا امکانات فوق‌العاده است. استادیوم‌های این کشور هر سال پیشرفته‌تر می‌شود. متاسفم که ما در ایران چنین امکاناتی نداریم.»

 

تیموریان درباره تقابل با بازیکن بزرگی چون ژاوی گفت: «به هر حال ژاوی یکی از فوتبالیست‌های بسیار بزرگ دنیاست ولی من قبلا در لیگ برتر انگلیس بازی کرده‌ام و بی‌تجربه نیستم. با تیم ملی هم در جام جهانی و بعد از آن مقابل بازیکنان بزرگی قرار گرفتم.»

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: تیموریان قطر
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین