اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۲۰۱۴

دلارهای که پرسپولیس این فصل هدر داد

یكی از خون جگرهایی كه همیشه هواداران فوتبال در ایران می‌خورند، بابت پول‌های مفتی است كه عمدتا از سرمایه ملی خرج جذب بازیكنان خارجی ناكارآمد می‌شود. سال‌هاست كه این جماعت می‌آیند، قرارداد گرانقیمت می‌بندند...
۱۹:۳۱ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| یكی از خون جگرهایی كه همیشه هواداران فوتبال در ایران می‌خورند، بابت پول‌های مفتی است كه عمدتا از سرمایه ملی خرج جذب بازیكنان خارجی ناكارآمد می‌شود. سال‌هاست كه این جماعت می‌آیند، قرارداد گرانقیمت می‌بندند، در بهترین نقطه تهران یا شهرستان‌ها ساكن می‌شوند و بدون كمترین بهره فنی، به كشورشان برمی‌گردند تا فاز دوم توفان را با شكایت به فیفا استارت بزنند! این وسط هم برنده اصلی همان دلال محترمی است كه سالی چندصدمیلیون تومان پول به جیب می‌زند و حالش را می‌برد. در حالی كه یك آموزگار چند نسل از كودكان و نوجوانان این مملكت را تربیت می‌كند و گاهی كل درآمد سالانه‌اش به 20میلیون تومان هم نمی‌رسد، آقایان دلال با آوردن بازیكنان خارجی چندبرابر این مبلغ را ظرف چند روز به جیب می‌زنند. جالب اینجاست كه در خیلی از موارد كیفیت بازیكنان خارجی با رقم قراردادشان رابطه معكوس دارد؛ یعنی هرچقدر ارزان‌تر باشند، كارایی‌شان بیشتر است!
  •   گلر كروات، از همه ارزان‌تر
پرسپولیس در سه بازی اخیر ناچار شد به خاطر مصدومیت علیرضا بیرانوند، از رادوشویچ درون دروازه استفاده كند. فعلا این گلر كروات عملكرد خوبی داشته و توانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد؛ به طوری كه پرسپولیسی‌ها با خیال راحت به ادامه درمان بیرانوند تا رفع كامل آسیب‌دیدگی مشغول هستند و ممكن است در بازی با پدیده هم به او استراحت بدهند. نكته جالب اینجاست كه از بین چهار بازیكن خارجی امسال پرسپولیس، رادو تنها مهره موثر این تیم بوده كه البته به شكل قابل توجهی هم از سایرین ارزان‌تر است! آن‌طور كه از اسناد سایت سازمان لیگ برمی‌آید، این دروازه‌بان تنها با دریافت 100هزار دلار یعنی معادل 360میلیون تومان پرسپولیسی شده است. این اتفاق در حالی رخ داده كه قرمزها برای جذب آنتونی گولچ 660میلیون تومان هزینه كردند و اساتید اوكراینی یعنی پریموف و یانسكی را هم به ترتیب با 840 و 900میلیون تومان به استخدام درآوردند. حالا پیدا كنید پرتقال‌فروش را!
  •    منشا، 450میلیون كمتر از پریموف!
این روزها مهاجم نیجریه‌ای پیكان همه لیگ را عاصی كرده است. گادوین منشای پرتحرك و زهردار كه در بازی با پرسپولیس هم حسابی خودی نشان داد، از هفته سوم در تركیب پیكان قرار گرفته است. او در 10بازی كه برای این تیم انجام داده، 5گل به ثمر رسانده كه همه آنها هم در جریان بازی بوده است. منشا كه تا اینجا یك پاس گل هم داده، تنها 385میلیون تومان از پیكان دریافت می‌كند؛ مبلغی كه 455میلیون تومان كمتر از قرارداد پریموف اوكراینی در پرسپولیس است. حالا شما ببینید زیر پوست فوتبال این مملكت چه می‌گذرد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین