اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۶۳۳

افشین از استقلال می‌رود/ آرش پرسپولیسی می شود؟

ابتدای فصل جاری در لیگ ایران برای خرید آرش افشین دعوا بود، خیلی‌ها دوست داشتند این بازیكن را در اختیار داشته باشند. كسی كه اگر چه چند فصلی را مصدوم بود و نتوانست مانند قبل درخشان بازی كند...
۱۹:۵۳ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز|
ابتدای فصل جاری در لیگ ایران برای خرید آرش افشین دعوا بود، خیلی‌ها دوست داشتند این بازیكن را در اختیار داشته باشند. كسی كه اگر چه چند فصلی را مصدوم بود و نتوانست مانند قبل درخشان بازی كند، اما بازیكن آزاد بود و پیشینه درخشانی داشت. دو فاكتوری كه باعث شد منصوریان برای خرید این بازیكن گوی سبقت را از سایر رقبایش برباید. علیمنصور بعد با خرید كاوه رضایی و علی قربانی، آرش افشین را به استقلال آورد تا بتواند از خط حمله زهرداری برخوردار باشد.
حالا بخش عمده‌ای از نیم‌فصل گذشته و استقلال فقط سه بازی تا پایان نیم‌فصل و آغاز نقل‌و‌انتقالات زمستانی فرصت دارد. آرش افشین بدون تردید یكی از بازیكنانی است كه در نیم‌فصل قید استقلال و تهران را می‌زند و راهی تیم جدیدی خواهد شد. جایی كه بتواند در آن فرصت بازی كردن پیدا كند و توانایی‌های خودش را نمایش دهد. افشین در این فصل در تمرینات استقلال حاضر بود و فقط در بازی جام حذفی كه كاوه رضایی مصدوم بود و قربانی هم خیلی آماده نبود او توانست به تركیب استقلال راه پیدا كند. نكته جالب این كه بعد از عملكرد راضی‌كننده آرش افشین، منصوریان دوباره به او اعتماد نكرد و باز هم افشین در حسرت  بازی ماند.
منصوریان این فصل هر چقدر دلش خواست بازیكن خرید و حالا با مشكلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌كند، او برای انتخاب 18 بازیكن تیمش كه راهی اردو می‌شوند، باید روی نام‌های بزرگی خط بكشد، بازیكنانی مثل آرش افشین، بهنام برزای و امین حاج‌محمدی كه در این فصل بیشتر بازی‌ها را از خانه تماشا كردند و حتی در اردوهای استقلال هم حاضر نشدند. حالا و در انتهای نیم‌فصل افشین فهمیده كه در تفكرات منصوریان جایی ندارد و با خرید رحیم زهیوی، افشین منتظر است تا در نیم‌فصل به تیم دیگری بپیوندد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین