اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۵۹۲

معجزه گلر دوم پرسپولیس

روزی كه خبر رسید دست علیرضا بیرانوند شكسته و مدتی باید در گچ باشد، خیلی از هواداران پرسپولیس نگران شدند كه در غیاب او، آمار درخشان خط دفاعی تیم‌شان به مخاطره بیفتد...
۱۷:۲۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| روزی كه خبر رسید دست علیرضا بیرانوند شكسته و مدتی باید در گچ باشد، خیلی از هواداران پرسپولیس نگران شدند كه در غیاب او، آمار درخشان خط دفاعی تیم‌شان به مخاطره بیفتد و سرخپوشان امتیازات مهمی را از دست بدهند. با این حال در سه مسابقه‌ای كه «فعلا» قرمزها بدون بیرانوند برگزار كرده‌اند، روند كلین‌شیت‌های این تیم ادامه یافته و همین مساله آنها را به صدر جدول رسانده است. در برابر نفت آبادان، پیكان و ماشین‌سازی تبریز رادوشویچ هیچ گلی دریافت نكرد تا كمك زیادی به پرسپولیس كرده باشد. گفته می‌شود مصدومیت بیرانوند به طور كلی برطرف شده و او در مسابقه با پدیده به میادین بازخواهد گشت، هرچند اگر این اتفاق رخ ندهد هم زیاد جای نگرانی نیست.
  •    صادقی 8گل در 3 بازی، رادو 3 كلین‌شیت
پرسپولیس امسال در ابتدای فصل اگرچه با بیرانوند به توافق رسید و قراردادی بلندمدت با این دروازه‌بان ملی‌پوش منعقد كرد اما از پست ذخیره او هم غافل نماند و رادوشویچ كروات را جذب كرد. در حال حاضر این دروازه‌بان نمایش‌های نسبتا موفقی ارائه داده و به نوعی ثابت كرده «اینكاره» است. این شاید درست فرق پرسپولیس امسال با پارسال باشد. ابتدای فصل گذشته سرخ‌ها برای ذخیره سوشا مكانی، سراغ ایمان صادقی رفتند و این دروازه‌بان را از ملوان جذب كردند. دست بر قضا در همان ابتدای فصل هم به حضور صادقی در ارنج اصلی نیاز پیدا شد چراكه بر خلاف انتظار كادرفنی پرسپولیس، محرومیت به جا مانده سوشا از فصل قبل 3جلسه‌ای بود و او تا هفته چهارم نمی‌توانست به میدان برود. به این ترتیب صادقی فیكس شد و در سه مسابقه اول، جمعا 8گل دریافت كرد! او 2گل از پدیده، 2گل از استقلال‌خوزستان و 4گل هم از سپاهان خورد كه تقریبا روی نیمی از آنها مقصر بود. نتیجه هم این شد كه در پایان هفته سوم پرسپولیس تنها با یك امتیاز روی پله شانزدهم قرار گرفت و برای نخستین بار در طول تمام تاریخش طعم قعرنشینی را چشید! خلاصه اینكه مهم نیست شما حتی نویر یا بوفون را به عنوان گلر اصلی در اختیار داشته باشد، مهم این است كه فكر مصدومیت و محرومیت او را بكنید و به عنوان دروازه‌بان دوم سراغ گزینه‌ای بروند كه حیثیت تیم را به باد ندهد!
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین