اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۵

عابدینی و دیگران نمی‌گذارند آرامش به پرسپولیس بیاید

اینکه امیررضا خادم به عنوان معاون وزیر ورزش و نماینده تام‌الاختیار این باشگاه در امور واگذاری استقلال و پرسپولیس شرایط فعلی پرسپولیس را غیرمطلوب می‌داند و به آن اعتراف می‌کند، نشان‌دهنده شهامت او در این موضوع است.
۱۴:۲۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
وانانیوز| وانانیوز-با خادم در خصوص آخرین شرایط باشگاه پرسپولیس، گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

معاون وزير ورزش در ابتدا گفت: واقعاً و به طور صميمانه از عاشقان واقعي پرسپوليس و آنهايي كه دل‌شان براي پرسپوليس مي‌تپد، به خاطر شرايط فعلي اين تيم عذرخواهي مي‌كنيم. اين صحبت من براي هواداران و عاشقان پرسپوليس است نه آنهايي كه دنبال نفع شخصي در پرسپوليس هستند. ما نتوانستيم آرامشي كه قول داده بوديم را در پرسپوليس حاكم كنيم و اين يك واقعيت غيرقابل انكار است. البته بايد بگويم دست‌هاي بسياري وجود دارد و تلاش‌هاي زيادي مي‌شود تا آرامش به پرسپوليس برنگردد. آنهايي كه ادعاي پرسپوليسي بودن دارند اما هر موضوعي كه لازم باشد را بهانه مي‌كنند و دست‌آويز قرار مي‌دهند تا پرسپوليس به آرامش نرسد.
او افزود: البته با صراحت بگويم روي صحبت من به هيچ‌وجه با رسانه‌ها نيست بلكه حرف من به آنهايي برمي‌گردد كه در صحبت‌ها و مناظره‌هاي رودررو نتوانستند پاسخ مناسبي براي اتفاقات چند ۱۰ سال گذشته داشته باشند. صحبت‌هاي من، مخاطب خود را پيدا مي‌كند و حالا اين افراد از هر ابزاري براي ضربه زدن به پرسپوليس استفاده مي‌كنند.

خادم در پاسخ به سؤالي مبني بر جلسه خود با وزير ورزش در خصوص شرايط پرسپوليس اظهار داشت: تأكيد وزارت ورزش اين است هرچه زودتر اظهارنظر و تصميم‌گيري قطعي و صريح در مورد استعفاي سياسي توسط هيأت مديره انجام شود. اينكه تصميم‌گيري در مورد اين مسئله به جلسات بعدي موكول شده، درست نيست. باتوجه به اينكه هفته آينده مزايده سوم براي واگذاري استقلال و پرسپوليس انجام مي‌شود بايد تكليف پرسپوليس معلوم باشد. ضمن اينكه در اين ۷، ۸ روز هيچ تنش و حاشيه‌اي نبايد در پرسپوليس باشد. وزارت ورزش هم به عنوان مالك باشگاه، تصميم چكشي نمي‌گيرد اما انتظار ما اين است كه اعضاي هيأت مديره، اظهارنظر جدي در مورد استعفاي سياسي داشته باشند و آرامش را در تيم حاكم كنند. او افزود: در مورد سياسي هم ۲ نكته داراي اهميت است. اولاً اينكه چيزي كه ما در جريان هستيم، جلب سياسي متأثر از پرسپوليس و مسائل پيراموني او بود. حالا هم بايد حرمت سياسي حفظ شود. ايشان علاقه‌مند است به پرسپوليس كمك مالي كند و باشگاه هم به اين كمك نياز دارد. به همين دليل و براساس صحبت‌هاي انجام شده، قرار شد سياسي دخالتي در روند اجرايي تيم نداشته و فقط حمايت مالي كند. به همين دليل آنچه ما به صورت عرف و نه قانون به آن رسيديم اين است كه نژادفلاح كار خود را ادامه دهد و مسائل اجرايي را پيش ببرد.

خادم در پاسخ به اين سؤال كه آيا سياسي موضعي براي تغيير كادرفني و اضافه شدن حسين عبدي به كادر داشته يا خير، گفت: ما اين ۲ مورد را از سياسي سؤال كرديم. در مورد برانكو گفت هيچ اطلاعي نداشته و برنامه‌اي براي تغيير كادرفني وجود ندارد. درخصوص حسين عبدي هم چنين قصدي نداشت. اميررضا خادم در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه آيا منظور شما از كساني كه در مناظره رودررو حرفي براي اتفاقات گذشته نداشتند و حالا هم نمي‌گذارند آرامش به پرسپوليس برگردد، امير عابديني است يا خير، اظهار داشت: من به صورت كلي گفتم. هم ايشان و هم تعدادي ديگر كه قول مي‌دهند و عمل نمي‌كنند. آنهايي كه يك روز قهر مي‌كنند و يك روز آشتي.

معاون وزير ورزش ادامه داد: ما همه اين كارها را براي استقلال انجام داده‌ايم اما هيچ كدام از مشكلات پرسپوليس براي استقلال پيش نيامد. ما حتي بهتر از استقلال براي پرسپوليس كار كرديم اما متأسفانه تيم بد بسته شد و اتفاقاتي پيش آمد كه دست ما نبود اما حالا آدم‌هايي كه دست‌شان از تيم كوتاه شده، همه چيز را مي‌اندازند گردن وزارت ورزش و به طور مشخص من. آنهايي كه دست‌شان كوتاه شده و آنهايي كه فقط حرف مي‌زنند و اهل عمل كردن نيستند.

عجيب ولي واقعي
خادم توپ را توي زمين هيأت مديره انداخت!
با آزادي حميدرضا سياسي از بازداشت و بازگشت وي به پرسپوليس، اين باشگاه با اختلاف نظر و حواشي فراواني همراه شد. درگيري نژادفلاح با سياسي در برنامه ۹۰ و مسائل به وجود آمده باعث شد تا اميررضا خادم با خبرگزاري‌ها مصاحبه كند و بگويد: حالا هيأت مديره مي‌تواند دو كار انجام دهد؛ يا پشت مديرعاملي كه انتخاب كرده بايستد يا استعفايي كه داده شده را قبول كند تا تكليف پرسپوليس مشخص شود. اين در حالي است كه اعضاي هيأت مديره پرسپوليس پس از جلسه اخير اعلام كردند سياسي استعفا داده و در اين رابطه بايد مجمع پرسپوليس و وزارت ورزش تصميم بگيرد! در چنين شرايطي به نظر مي‌رسد اميررضا خادم مي‌خواهد توپ را در زمين هيأت مديره بيندازد در حالي كه ...

خروجي جلسه براي حل مشكلات پرسپوليس!
خروجي جلسه امير خادم با وزير ورزش پيرامون شرايط خاص و حاد باشگاه پرسپولس اين بود‌: ‌نژادفلاح و سياسي تا اعلام نتيجه، حاشيه‌اي ايجاد نكنند. در اينجا مي‌ماند يكي، دو سؤال كه اميدواريم پاسخ مناسبي براي آن داشته باشند‌؛ ۱- آيا نمي‌شد بدون برگزاري جلسه و گرفتن وقت گرانبهاي وزير، همين خروجي را به صورت تلفني يا پيامكي به سياسي و‌ نژادفلاح اعلام مي‌كردند؟
۲- يكي از خروجي‌هاي جلسه اين بود كه سياسي كارهاي اقتصادي را انجام بدهد و ‌نژادفلاح امور اجرايي را در دست بگيرد،‌‌؛ خب آيا رسيدن به چنين نتيجه‌اي نياز به جلسه با وزير داشت؟ اين مطلب را كه مي‌شد باز به صورت پيامكي و بدون برگزاري جلسه به اين دو عزيز اطلاع داد.
۳- آنچه به عنوان خروجي اين جلسه مطرح شد، چقدر براي خود افراد حاضر در جلسه مقبول و معقول است؟ آيا اين‌گونه مي‌شود اعلام كرد كه مشكلات پرسپوليس حل و فصل شد؟
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین