اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۱۱۶۵

ذوب آهن مزد فرصت‌طلبی خود را گرفت

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: برخی اوقات باید بگوییم فوتبال بی انصاف می‌شود امروز چنین نتیجه ای به این سنگینی در شکل بازی ما نبود.
۱۸:۱۵ - ۱۲ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مجید جلالی پس از شکست 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری اظهار داشت: برخی اوقات باید بگوییم فوتبال بی انصاف می‌شود امروز چنین نتیجه ای به این سنگینی در شکل بازی ما نبود. برای بازی کردن در چنین زمینی شاید چیزی که برنامه ریزی کرده بودیم، نبود و جلوی فعالیت ما را گرفت.

وی ادامه داد: مقابل تیم فرصت‌طلبی مانند ذوب‌آهن اگر هوشیار نباشیم، مطمئناً شکست می‌خورید، اما من از این ناراحتم که ذوب‌آهن همانند گل اول خود را 10 بار دیگر زده بود و ما هم این مورد را بارها در تمرینات گوشزد کرده بودیم، اما به همان شکل وارد دروازه ما شد. این برای من به عنوان مربی آزاردهنده بود.

سرمربی پیکان عنوان کرد: چیزی که ما در 12 بازی نشان دادیم این است که کارمان توأم با پیشرفت بوده است، سعی داشتیم در این زمین ناهموار هم فوتبال بازی کنیم، اما شرایط جوی اجازه نداد. از سوی دیگر دست‌مان در بازیکنان باز نیست و در این مدت سعی کردیم ترکیب خود را حفظ کنیم.

جلالی عنوان کرد: گل اول خیلی ما را اذیت کرد. شکل بازی ذوب‌آهن هم طوری است که 45 دقیقه بازی می‌کنند و برای 5 دقیقه برنامه دارند و در همان 5 دقیقه هم کار خود را می‌کنند. 

وی ادامه داد: استقلال خوزستان هم فصل گذشته به همین شکل بازی می‌کرد و حتی به مقام قهرمانی هم رسید. اما اینکه ما با وجود شناختی که داریم و نمی‌توانیم مقابله کنیم یا تبحر حریف است یا مشکل از خودمان است.

سرمربی پیکان تأکید کرد: تا جایی که توان داریم می‌جنگیم و به مکان‌های بالاتر هم می‌رسیم چون توانایی‌اش را داریم.

وی در پایان گفت: این هم ضعف بزرگی است که با تغییر شرایط آب‌وهوایی کیفیت‌مان نزول می‌کند. باید بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین