اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۴۱۲

خلعتبری، بامعرفت و لوطی است

سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد در کسب تساوی مقابل استقلال بیشترین نقش را بازیکنان داشته اند.
۱۵:۵۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| فراز کمالوند در گفت و گویی، درباره تساوی تیمش مقابل استقلال، نیمکت نشینی و درخشش محمدرضا خلعتبری در 20 دقیقه پایانی، بازی با استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


لغو بازی حذفی به ما لطمه زد


استقلال تیم خوبی است و مهره های زیادی دارد. این تیم پتانسیل بالایی دارد و در هردوجام حذفی و لیگ برتر مدعی قهرمانی است. در بازی روز جمعه استقلال بازی را خوب شروع کرد که در این شروع خوب هم ما بی تقصیر نبودیم. تیم ما 25 روز مسابقه ای برگزار نکرده بود و نیم ساعت طول کشید در شرایط مسابقه قرار بگیریم. لغو بازی با شهرداری ماهشهر به ما لطمه زد؛ به هر حال 1100 کیلومتر را طی کردیم و همه چیز مان بهم ریخت. با این حال بازیکن گسترش فولاد نشان دادند توانایی بالایی دارند و به خوبی بازی را برگرداندند.


از بزرگتر های تیم تشکر می کنم


جایگاه تیم گسترش فولاد واقعا اینجای جدول نیست. ما اسیر اتفاقات عجیب فوتبال شدیم و در اینجا قرار گرفتیم. شاید فقط یک بازی ما با استقلال را همه مردم از تلویزیون تماشا کردند ولی در هر بازی ما 5، 6 موقعیت گل به دست می آوردیم. در اینکه در ورزشگاه آزادی بازی دو بر صفر باخته را دو بر دو مساوی کنیم، بچه ها بیشترین نقش را داشتند و من به عنوان سرمربی کمترین نقش را برای خودم قائل می دانم. از بچه های بزرگتر تیم مثل مرتضی اسدی تشکر می کنم که عصای دست من هستند. تکرار می کنم این تیم در پایان فصل قطعا رتبه ششمی که درباره اش حرف زدیم را کسب می کند و حتی شاید بالاتر از این هم برویم.


کوروش ملکی فیکس می شود


درباره اخراج خسوس باید بگویم تصمیم داور درست بود اما باید درباره کوروش ملکی، دروازه بان دوم تیم صحبتی انجام دهم. اگر کوروش ملکی تاکنون در لیگ بازی نکرده بود، دلیلش ضعف او نیست. خسوس در یکی دو بازی تیم گسترش فولاد گل های بدی خورد اما من دوست نداشتم او را تغییر دهم که روحیه اش خراب شود. کوروش ملکی با 198 سانتی متر قد جزو معدود گلرهای قدبلند ایران است که عکس العمل های خوبی دارد. وقتی به این موضوع فکر کنید که کوروش در استادیوم آزادی بدون گرم کردن وارد زمین شد و اینقدر خوب بازی کرد، ارزش کار بزرگ او مشخص می شود. قطعا اگر او این روند را ادامه دهد، جایگاهش در دروازه گسترش فولاد را حفظ می کند. همه هم می دانند من در بازی دادن به نفرات به اسم و رسم نگاه نمی کنم.


خلعتبری، بامعرفت و لوطی است


درباره محمدرضا خلعتبری باید بگویم به شدت از او راضی هستم. او بچه بسیار بامعرفتی است و چیزی که در ظاهرش مشخص است با موضوعی که من در وجودش دیدم، بسیار متفاوت است. خلعتبری لوطی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند او گسترش فولاد را دوست ندارد. من همیشه سعی می کنم درباره بازی کردن نفرات بهترین تصمیم را بگیرم. در همه جای دنیا مربی درباره بازی کردن تصمیم می گیرد. بازیکن هم باید این موضوع را به خوبی درک کند. ضمن اینکه خلعتبری در بازی قبلی با تراکتورسازی فیکس بود و این حرف که مدت ها است روی نیمکت می نشیند، اشتباه است. به هر ترتیب همه بچه ها اخلاق  و روحیات من را می دانند؛ اینکه به نظم و انضباط بیشتر از هر چیزی اهمیت می دهم. خلعتبری هم 20 دقیقه مقابل استقلال بازی کرد و انصافا تاثیرگذار بود. او پاس های خوبی داد که یکی از آن ها منجر به گل شد.


اکرامی 12 سال بازیکنم بوده ولی نیمکت نشین است


من بر اساس قابلیت های بازیکنان و تیم حریف ترکیب می چینم. شما به مصطفی اکرامی نگاه کنید. او 12 سال است پیش خودم فوتبال بازی می کند. از سال 83 در پیام مشهد و سپس شیرین فراز و تراکتورسازی و گسترش همواره نزد خودم بوده است ولی الان 5 بازی است بیرون می نشیند و ابراهیم زاده به میدان می رود. تشخیص من این است که مسعود بازی کند. فوتبال حرفه ای همین است و همه باید اینطور فکر کنند.


به غیبت خلیل زاده و کولیبالی توجه نمی کنیم


برای بازی هفته آینده با سپاهان به این مساله نگاه نمی کنیم که خلیل زاده و کولیبالی در ترکیب حریف حضور ندارند. قطعا سپاهان بازیکنان جایگزین خوبی دارد و تیم باشخصیتی است. این تیم پرافتخار بیشترین قهرمانی را در تاریخ لیگ برتر دارد و کار سختی خواهیم داشت. امیدوارم فارغ از نتیجه بازی زیبایی را شاهد باشیم.


در مسیر موفقیت

 

از بازیکنان تیمم که بیشترین نقش را در موفقیت ها دارند، تشکر می کنم. آنها مقابل استقلال زحمت کشیدند  مزد تلاششان را گرفتند. رفته رفته خودمان را به بالای جدول نزدیک می کنیم. در جام حذفی هم شرایط خوبی داریم؛ اکنون جزو 8 تیم برتر هستیم و سعی می کنیم ذوب آهن را شکست دهیم وبالاتر برویم. از برنامه ریزی خوب مدیران و مالک باشگاه هم تشکر می کنم. امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را رقم بزنیم.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین