اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۳۴۷

به عملکرد خودمان اصلا اطمینان نداشتیم

سرمربی میلان پس از پیروزی پرگل شاگردانش مقابل امپولی اظهار داشت: در نیمه دوم خیلی عصبانی شدم.
۱۰:۱۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| میلان شب گذشته در هفته چهاردهم کالچو موفق شد امپولی را با 4 گل مغلوب کند و کماکان نزدیکترین تعقیب کننده یووه با 29 امتیاز شود.

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان پس از این بازی در مصاحبه با شبکه مدیاست گفت: ما در نیمه اول خسته و کسل بودیم و بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. ما واقعا تنبل و کسل بودیم. به عملکرد خودمان اصلا اطمینان نداشتیم.

وی افزود: امپولی در این دیدار در حرکات خوب بود و ما با ترس بازی می‌کردیم به همین خاطر در نیمه دوم بازی خیلی عصبانی شدم. نیمه دوم را دوست دارم چون موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم و ثابت کردیم که با بازیکنان غیر اصلی نیز می‌توانیم هر کاری انجام دهیم.

کارلوس باکا، ستاره کلمبیایی میلان در این بازی به خاطر مصدومیت حضور نداشت و به جای تماشای این دیدار به ورزشگاه سویا رفته بود تا بازی تیم سابقش سویا با والنسیا را تماشا کند که با این اقدام به شایعه جدایی‌اش در زمستان از میلان دامن زد.

مونتلا درباره این اقدام باکا گفت: من باکا را از زمان حضورش در سویا می‌شناسم. او برای هر کاری از مربی و باشگاه اجازه می‌گیرد. او یک روز تعطیلی داشت و می‌تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد. دوست داشتم او در این دیدار حضور داشته باشد و از بازی استفاده کند. این موضوع خاصی نیست. بازیکنان گاهی اوقات نیاز به زمان دارند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: مونتلا میلان
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین