اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۶۰۰۸۶

مثل بچه‌های یتیم رها شده‌ایم

مدافع نفت تهران از روند روبه رشد تیمش کاملا راضی است .
۱۸:۴۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| وحید حمدی‌نژاد مدافع نفت‌تهران درباره برد 2-0 مقابل سایپا گفت: بازی زیبایی مقابل سایپا به نمایش گذاشتیم اگر این دیدار پخش زنده بود مخصوصا خیلی بهتر می‌شد چراکه مردم از تماشای این بازی لذت می‌بردند. نیمه دوم به نسبت ابتدای بازی، بازی فوق‌العاده ای انجام دادیم.

 


او درباره مصدومیت مهدی ترابی هافبک سایپا و تیم‌ملی خاطرنشان کرد: مهدی ترابی با برخورد بازیکن ما در دقیقه 46 مجبور شد زمین بازی را ترک کند. او یکی از بهترین‌های فوتبال ما در تیم‌ملی است امیدوارم مصدومیتش خیلی جدی نباشد و خیلی زود به میادین بازگردد. فکر نمی‌کنم حرکت فخرالدینی روی او منجر به مصدومیتش شده باشد اما به هر صورت او اگر در زمین مسابقه می‌ماند قطعا تمام تلاشش را برای گلزنی به کار می‌بست .

 


وی درباره گلزنی آرش رضاوند و اینکه گفته می‌شود او بازیکن جوان و کم تجربه این تیم است گفت: او سال دومی است که نفت بازی می‌کند و  دیگر نمی‌توان گفت بازیکن جوان و کم‌‌تجربه‌ای است. او شانس‌های گلزنی بسیاری از ابتدای فصل داشت که در این بازی این شانس او تبدیل به گل شد. همه بازیکنان در این دیدار شانس‌های گلزنی بسیاری داشتند حتی خود من اما خوب موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

 


مدافع  نفت در پایان درباره اوضاع نفت هم گفت: در این چند ماه خیلی تنها بودیم هیچ کس دریافتی درست و حسابی نداشتیم ما را مانند بچه‌های یتیم به حال خود رها کرده‌اند. شرکت نفت می‌گوید این تیم به شرکت بهنام پیشرو واگذار شده در حالی که این شرکت تا تسویه حساب‌ بدهی‌های سابق حق پرداختی به بازیکن‌ها را ندارد. نمی‌دانم چه باید بگویم فقط از مسئولین می‌خواهم زودتر فکری به حال تیم نفت کنند.

منبع: ورزش سه
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین