اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۹۴۴

آزمون بهترین مهاجم ایران است

میلاد میداوودی كه آخرین بار در لیگ برتر پیراهن سایپا را بر تن كرد، این روزها در حال انجام تمرینات انفرادی است تا دوباره به لیگ برتر برگردد. او درخصوص دوری از میادین فوتبال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد...
۱۹:۰۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| میلاد میداوودی كه آخرین بار در لیگ برتر پیراهن سایپا را بر تن كرد، این روزها در حال انجام تمرینات انفرادی است تا دوباره به لیگ برتر برگردد. او درخصوص دوری از میادین فوتبال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.
  • این روزها كم‌پیدایی.
من در تیمی بازی نمی‌كنم و در حال حاضر به‌صورت انفرادی تمرین می‌كنم تا دوباره در لیگ برتر بازی كنم. در ابتدای فصل پیشنهادهایی داشتم كه مربوط به شهرستان می‌شد، ولی قبول نكردم چون می‌خواستم در تهران بمانم.
  • چرا می‌خواستی در تهران بمانی؟
به هر حال مسائل خانوادگی مرا مجبور كرد كه بمانم. دخترم در تهران به مدرسه می‌رفت و باید می‌ماندم، ولی الان مشكلی وجود ندارد. با چند تیم هم مذاكره كرده‌ام و حالا باید دید با چه تیمی به توافق خواهم رسید.نیم فصل دوباره برمی‌گردم.
  • دوری از فوتبال سخت نیست؟
طبیعتا سخت است، ولی من تنها بازیكنی نیستم كه با این شرایط مواجه شدم. به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد.
  • نظرت درمورد لیگ چیست؟
لیگ خوبی داریم و تا الان كه بازی‌ها را دنبال كردم، پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم. تراكتورسازی هم مدعی بعدی است و البته چند تیم دیگر هم دنبال قهرمانی هستند. استقلال هم شرایط بهتری پیدا كرده و امیدوارم نتایج خوب این تیم ادامه داشته باشد.
  • در بین مدعیان آقای گلی شانس كدام مهاجم را برای به‌دست آوردن این عنوان بیشتر می‌دانی؟
ما در لیگ برتر مهاجمان خوبی داریم. طارمی كه فصل گذشته آقای گل شد و امسال هم شرایط خوبی دارد و كاوه رضایی هم برای استقلال خوب كار كرده است. محمد قاضی هم در نفت تهران عملكرد خوبی داشته و جزو مدعیان جدی محسوب می‌شود. امسال بازی‌ها نشان می‌دهد كه گل‌های زده بسیار كم هستند و طبیعتا هر مهاجمی كه از فرصت‌ها بیشتر استفاده كند شانس بیشتری برای آقای گلی خواهد داشت. من امیدوارم درنهایت مهاجمی كه لیاقتش را دارد این عنوان را به‌دست بیاورد.
  • به نظر تو در حال حاضر بهترین مهاجم فوتبال ایران كیست؟
فكر می‌كنم سردار آزمون بهترین مهاجم فعلی ایران است. او در تیم ملی و تیم باشگاهی‌اش شرایط خوبی دارد و نشان داده كه بازیكن تأثیرگذاری است. مهدی طارمی هم می‌تواند خودش را بیشتر از این نشان دهد. او هم واقعا مهاجم خوبی است.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین