اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۹۴۲

گل زدن به رحمتی لذت دارد

مگنو باتیستا، هافبك برزیلی گسترش فولاد خودش را برای بازی با استقلال آماده كرده و امیدوار است بتواند دروازه استقلال را باز كند.باتیستا پیش از دیدار حساس با استقلال گفت‌وگویی انجام داد...
۱۹:۰۲ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مگنو باتیستا، هافبك برزیلی گسترش فولاد خودش را برای بازی با استقلال آماده كرده و امیدوار است بتواند دروازه استقلال را باز كند.باتیستا پیش از دیدار حساس با استقلال گفت‌وگویی انجام داد.
بازی با استقلال را چطور می بینی؟
بازی با استقلال در آزادی سخت است ولی من هیچ استرسی ندارم. آنها در این فصل بازیکنان خوب و بزرگ زیادی را به جمع خود اضافه کرده‌اند و یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند ولی گسترش یک فوتبال زیبا به نمایش می‌گذارد و می‌خواهد از استقلال امتیاز بگیرد.
پس حسابی آماده هستی؟
من همیشه آماده بازی هستم. یک بازیکن حرفه‌ای باید طبق برنامه کار کند و برای هر بازی آمادگی بدنی مناسب داشته باشد. از نظر روحی نیز فوق‌العاده هستم و بعد از آمدن خانواده‌ام به تبریز، تبریز خانه من است و الان تمرکزم تنها برای بازی با استقلال است.
فكر می‌كنی بتوانی دروازه رحمتی را باز كنی؟
استقلال یک درواز‌ه‌بان خوب و بزرگ دارد که می‌تواند شماره یک تیم ملی ایران باشد و گل زدن به هیچ دروازه‌بانی غیر ممکن نیست. من یک هافبک هستم و خیلی کمتر پیش می‌آید که هافبک دفاعی تیم در موقعیت گلزنی باشد ولی اگر فرصت شد دوست دارم در آزادی به رحمتی گل بزنم.
برای رحمتی کری می‌خوانی؟
نه! من اهل کری خواندن نیستم، ولی یک بازیکن حرفه‌ای دوست دارد در بهترین شرایط به بهترین‌ها گل بزند. گلزنی در تیم گسترش برنامه من نیست، ولی دوست دارم گل بزنم، یک گل زیبا. زمانی گلزنی لذت‌بخش‌تر است که بازیکن روبه‌روی او یک بازیکن فوق حرفه‌ای و قابل احترام باشد.
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین