اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۸۲۳

توهین عجیب مدافع لیگ یکی به مهاجم سابق پرسپولیس

مدافع نساجی معتقد بوده بازیکنان این تیم نباید به اراک می رفتند تا این تیم شکست سختی بخورد و مدیران این تیم به خودشان بیایند.
۱۱:۳۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| نساجی قائمشهر با وجود اعتصاب بازیکنانش، امروز با تیم نصف و نیمه خود راهی اراک شد و در هفته چهاردهم توانست آلومینیوم را در ورزشگاه خانگی این تیم با نتیجه یک بر یک متوقف کند.

 

بازیکنان نساجی با هم قرار گذاشته بودند تا به دلیل مشکلات مالی در بازی مقابل اراک شرکت نکنند ولی با این وجود بازیکنانی مانند مقداد قباخلو، مدیری، رحمانی و مهدی خانی در آخرین لحظات خودشان را به اردوی نساجی رساندند تا تیم شان با نفرات کامل به مصاف حریف برود اما نکته قابل تامل این ماجرا فحاشی حمید نعمتی، مدافع نساجی به مهرداد قباخلو، مهاجم باتجربه پرهوادارترین تیم شمال کشور است.

 

نعمتی معتقد است قباخلو و دیگران نباید برای این بازی راهی اراک می شدند. گویا این مدافع صلاح همه بازیکنان را می داند و معتقد بوده بازیکنان نساجی نباید به اراک می رفتند تا این تیم شکست سختی بخورد و مدیران این تیم به خودشان بیایند.

 

قطعا نعمتی و دیگر اعتصابیون حتی یک لحظه هم به هواداران تیم فکر نکردند، کاری که قباخلو و دیگر بازیکنان انجام دادند و در ثانیه های آخر خودشان را به تیم رساندند.

 

حال باید در انتظار نشست و دید که مدیران نساجی چه واکنشی به این بی ادبی نشان خواهند داد.

 

حتی شنیده شده مقداد قباخلو نیز حسابی از توهین های نعمتی عصبانی شده و از اینکه یه بازیکن که نیمی از افتخاراتش را هم ندارد به خودش اجازه می دهد به او توهین کند، حسابی خون او را به جوش آورده است.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین