اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۷۵۰

توضیح مربی پیکان درباره عکس لو رفته از تاکتیک این تیم مقابل پرسپولیس +عکس

عکس منتشر شده از جلسه فنی مجید جلالی سرمربی پیکان و دستیارش پیش از بازی مقابل پرسپولیس و تاکتیک دفاعی این تیم خبرساز شده است.
۱۹:۳۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| در این تصویر که مجید جلالی و حمید مطهری در حال آنالیز یک صحنه فوتبال روی تخته هستند چیدمان بازیکنان پیکان به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد این تیم با ۹ بازیکن در حال دفاع کردن است و فقط یک مهاجم در نیمه زمین پرسپولیس دارد.

 

مطهری درباره این عکس گفت: طبیعی است که هیچ‌کس عکس تاکتیک تیمش را منتشر نمی کند و این تصویر درباره یک صحنه از بازی است و ما در حال برنامه ریزی درباره یکی از آیتم های بازی فوتبال هستیم و ربطی به نوع فوتبال ما در طول کل زمان بازی ندارد. 

 

وی ادامه داد: ما تدبیر داشتیم درباره این آیتم از فوتبال این برنامه را پیاده سازی کنیم و بعد از بازی خواهم گفت چه آیتمی است. اصلا نوع فوتبال ما این نیست و در بازی های قبلی مشخص است که تیم پیکان از تیم هایی است که بیشترین گل زده را دارد و قرار نیست ما با سیستم (۱-۹)  و تا این اندازه دفاعی بازی کنیم.

 

مطهری در پایان گفت: تاکتیک ۱-۹ منطقی نیست و پیکان امسال بازی های هجومی خوبی به نمایش گذاشته است و امیدواریم که فردا نتیجه خوبی درخور شان پیکان کسب کنیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و با شخصیت، منظم و هدفمند بازی می کند. بازی سختی داریم و برای آن برنامه ریزی کرده ایم و استراتژی خود را انتخاب کرده ایم و تغییرات حین بازی را هم از هم اکنون پیش بینی کرده ایم.

 

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین