اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۷۰
مزایده باشگاه صبا منتفی است

جهان‌بینی: دوستان دایی باشگاه صبا را نخریده‌اند

مدیرعامل باشگاه صبا گفت: دوستان دایی باشگاه صبا را نخریده‌اند و این موضوعی است که به نتیجه نرسید.
۱۴:۴۱ - ۲۶ تير ۱۳۹۴
وانانیوز|

وانانیوز- عباس جهان‌بینی در خصوص اینکه چه شد به این جمع بندی رسیدید که علی دایی به جای مهدی تارتار هدایت تیم صبا را در لیگ پانزدهم بر عهده بگیرد، گفت: اخیراً تغییر و تحولاتی را در سطح مسئولان استانی در قم داشتیم و آقای صادقی پس از آنکه به عنوان استاندار جدید مشغول به کار شد با مسئولان و اعضای هیئت مدیره باشگاه هماهنگی را انجام داده و برای تقویت و بهبود شرایط تیم، قرار شد ما از علی دایی برای هدایت تیم فوتبال صبا استفاده کنیم.

وی افزود: به همین دلیل جلساتی را با دایی برگزار کرده و به توافق نهایی رسیدیم تا برای یک فصل هدایت تیم صبا را برعهده می‌گیرد. در تمرین عصر امروز تیم در پردیس کرج نیز مراسم معارفه وی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه صبا در خصوص اینکه دوستان دایی باشگاه صبا را خریده‌اند و شرط آنها هم سرمربیگری دایی بوده، اظهار داشت: این موضوع که دوستان دایی تیم را در اختیار بگیرند یک بحث قدیمی بود که انجام نشد و منتفی شد. در حال حاضر تیم جدیدی که در استانداری مشغول به کار شده، مبنای کار را به شکل فعلی تعیین کرده است. پس از آنکه با خریدار قبلی به توافق نرسیدیم فعلا متولی امور باشگاه صبا استانداری قم است.

جهان‌بینی تصریح کرد: در حال حاضر مذاکرات ما با بخش خصوصی دیگری ادامه دارد که حداکثر تا دو هفته آینده به جمع بندی نهایی خواهیم رسید. بحث برگزاری مزایده برای واگذاری باشگاه دیگر منتفی بوده و باید به سمت مقدمات واگذاری فعلی به بخش خصوصی  پیش برویم.

وی که با بخش خبری شبکه سه سیما صحبت می‌کرد در پاسخ به این پرسش که قیمت واگذاری صبا به بخش خصوصی چقدر تعیین شده، گفت: هنوز باشگاه صبا به بخش خصوصی واگذار نشده اما در حال طی کردن فرایند این واگذاری هستیم. کارشناسی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را قیمت گذاری کردند امور مربوط به قیمت گذاری باشگاه صبا را نیز انجام می‌دهند. آنها در حال حاضر آنها مشغول به پرداختن فرایند قیمت گذاری هستند اما هنوز قیمتی را تعیین نکرده‌اند.

منبع: همشهری
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: صبا جهان بینی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین