اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۹۶۳۹

درخواست تاج از هلندی‌ها

رئیس فدئراتسسیون فوتبال ایران از همتای هلندی خود برای بهبود کیفیت چمن در ورزشگاه‌ای ایران درخواست کمک کرد.
۱۰:۳۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۵
وانانیوز| مهدی تاج و مایکل فن‌تراخ رؤسای فدراسیون ایران و هلند صبح امروز در آکادمی ملی فوتبال با یکدیگر دیدار کردند.

این در حالی است که با هدایت تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هلند و هیأت همراه از بخش‌های مختلف آکادمی ملی فوتبال و کمپ فوتبال ملی بازدید به عمل آوردند که در این میان بین طرفین گفت‌وگوهایی رد و بدل شد.

تاج و سن‌تراخ به سمت زمین کمپ شماره 2 رفته و رئیس فدراسیون فوتبال برای همتای خود در خصوص بازسازی این زمین توضیحاتی را ارائه کرد.

در حالی که طرفین به سمت زمین شماره یک در حال حرکت بودند سن‌‌تراخ از فضای کمپ تیم ملی تعریف کرده و آنجا را زیبا توصیف کرد که تاج افزود اینجا زیباست هر چند که فضای پاییز این فضا را زیباتر کرده است.

 طرفین به تعارفاتی عادی روی آورده و تاج ضمن تشکر از حضور سن‌تراخ در ایران در خصوص کارگاه آموزشی TMS که در آکادمی در حال برگزاری است توضیحاتی ارائه کرد و سن‌تراخ گفت من خوشحالم به ایران دعوت شدم و امیدوارم به کشور همکاری‌های خوبی با هم داشته باشیم. 

در ادامه بازدید هیأت هلندی از کمپ تیم‌های ملی تاج به زمین شماره یک کمپ اشاره کرده و در این خصوص گفت این چمن برای تیم ملی بزرگسالان است هر چند نیاز به بازسازی دارد که سن‌تراخ گفت این زمین به زیبایی ساخته شده و از تاج سؤال کرد آیا مردم و هواداران در حین تمرین تیم ملی اجازه حضور در این مکان را دارند که با پاسخ مثبت رئیس فدراسیون ایران این سؤال همراه شد.

سپس تاج از سن‌‌تراخ خواست تا در خصوص کیفیت چمن جلسه‌ای را با وی برگزار کند چون اعتقاد داشت هلند از بهترین چمن‌های دنیا برخوردار است و این کشور در این زمینه می‌تواند به فدراسیون فوتبال ایران کمک کند که سن‌تراخ از این موضوع استقبال کرده و به تاج گفت حتما با شرکتهای بزرگ هلندی در این خصوص رایزنی‌های لازم را انجام داده و هر مساعدتی که بتواند در این زمینه انجام می‌دهد.

در ادامه رؤسای فدراسیون فوتبال و هلند در بازدید از نقاط دیگر کمپ به سمت سالن فوتسال رفته که در این میان از خبرنگاران درخواست شد آنها را همراهی نکنند.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین